A Heineken megérkezett az MVM Dome-ba
Az elkövetkező három évben a legendás Heineken sör teszi még felejthetetlenebbé a legnagyobb hazai és nemzetközi sztárok koncertjeit és a bravúros sportrendezvényeket az ország legmodernebb arénájában, a HEINEKEN Hungária és az MVM Dome új együttműködésének köszönhetően.

Siklósi Csaba, Nikos Zois és Igaz András
Tom Jones, Robbie Williams, Santana, Presser Gábor, Katy Perry – számos ikonikus hazai és külföldi előadó koncertjét varázsolja még teljesebb élménnyé 2025-ben egy korsó Heineken, valamint olyan izgalmas sporteseményeken is hozzájárul a minőségi kikapcsolódáshoz, mint a Hungarian Darts Trophy vagy az idén 25. évfordulóját ünneplő freestyle motocross versenysorozat, a Night of the Jumps. Az április elsejével életbe lépett együttműködési megállapodás révén a következő három évben a világ egyik legnépszerűbb sörét, a Heinekent kortyolhatják majd az MVM Dome-ba látogató vendégek.
„Izgalmas figyelni azt az átalakulást, amely néhány évvel ezelőtt indult el Budapesten: az egyre sokasodó, a legnépszerűbb magyar előadók és zenekarok mellett világsztárokat is felvonultató arénakoncertek, illetve az egész család számára remek kikapcsolódást jelentő nívós sportesemények kiváló szórakozási lehetőséget nyújtanak mindazoknak, akik a minőségi, maradandó emlékeket nyújtó programokat keresik. A HEINEKEN mindig is elkötelezetten támogatta a tartalmas közösségi élményeket, így nagy öröm számunkra, hogy az új együttműködésnek köszönhetően immár egy olyan különleges helyszínen is hozzájárulhatunk a felejthetetlen pillanatokhoz, mint az MVM Dome”
– mondta Nikos Zois, a HEINEKEN Hungária Zrt. vezérigazgatója.
„Az MVM Dome célja, hogy ne csupán világszínvonalú rendezvényeknek adjon otthont, hanem az ezekhez méltó vendégélményt és szolgáltatási színvonalat is biztosítsa. Abban a szellemben dolgozunk, hogy a kiváló programokat csak akkor koronázhatja valódi siker, ha a látogatók minden szempontból maradandó élményben részesülnek, az érkezéstől egészen a rendezvény végéig. A HEINEKEN nemcsak egy ikonikus márka, hanem egy olyan globális partner, amely világszerte bizonyított a legnagyobb sport- és kulturális eseményeken, legyen szó fesztiválokról, az UEFA Bajnokok Ligájáról vagy a Forma 1-ről. Ez az együttműködés megerősíti törekvéseinket, hogy az MVM Dome-ban valóban elsőrangú élményt nyújtsunk”
– nyilatkozta az együttműködés kapcsán Igaz András, az MVM Dome üzemeltetéséért felelős Sportfive vezérigazgatója.
„A HEINEKEN-nel közösen olyan italválasztékot és kiszolgálási élményt alakítunk ki, amely méltó a nemzetközi élvonalbeli események színvonalához. Fontos számunkra, hogy vendégeink a belépéstől a távozásig magas minőséggel találkozzanak. Hiszünk abban, hogy a két vállalat innovatív gondolkodásmódja és közös törekvése a folyamatos megújulásra kulcsszerepet játszik az együttműködés sikerében”
– mondta el Siklósi Csaba, az MVM Dome ügyvezető igazgatója.
A sportrajongók pedig a UEFA Bajnokok Ligája és a Forma-1 eseményein is keressék bátran az emblematikus csillagot, hiszen a HEINEKEN is ott szerepel a világszerte több millió érdeklődőt vonzó, kiemelkedő sportesemények szponzorai között.
Kapcsolódó cikkeink
Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az élelmiszerdiszkontok logikáját követve diktálja szegmensében a tempót az Action
Gyorsan, versenytársait megelőzve terjeszkedik az Action Közép- és Délkelet-Európában. A…
Tovább olvasom >Poszt-harvest innovációk – Vergődjünk zöld ágra a zöldségekkel
Hol veszítjük el a megtermelt élelmiszereink legnagyobb hányadát? Nem kell…
Tovább olvasom >