A Heineken Hungária az első PET-palack-mentes nagyüzemi sörgyártó
Környezettudatos vállalatként a Heineken Hungária az idei évtől a portfólióban kizárólag üveges, hordós és végtelenszer újrahasznosítható alumíniumdobozos termékeket gyárt és forgalmaz.
Jelentős vállalással és a fenntarthatóság irányába tett nagy lépéssel újítja meg a cég az egyik vezető prémium márkáját. A Gösser, valamint a Gösser Natur Zitrone radlerek az idei évtől elhagyják a PET-palackos kiszerelést, ami évi közel 200 tonna műanyagtól mentesíti a környezetet.
A csomagolás típusán kívül a dizájn és a márka is megújul, valamint a kínálat is változik a Gösser portfólióban. A Gösser Natur Zitrone 2% Citrom termék, illetve alkoholmentes testvérei az idei szezontól a Gösser ernyője alatt, azaz Gösser néven kerülnek a polcokra. A jól ismert Citrom és Mangó-citrom ízek mellett bemutatkozik az Áfonya-citrom íz is. A minőségi követelményeket mindig szem előtt tartva az ízekhez kizárólag természetes alapanyagokat használ fel a gyártó. //
Kapcsolódó cikkeink
MOHU: több mint kétmilliárd PET-palackot, fémdobozt és üveget váltottak vissza az indulás óta a REpont rendszerén keresztül
Több mint kétmilliárd PET-palackot, fémdobozt és üveget váltottak vissza a…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Soproni Szűretlen Lager
A limitált kiadású Soproni Szűretlen sört márkánk fennállásának 130. évfordulójára…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >