A Heineken Hungária az első PET-palack-mentes nagyüzemi sörgyártó
Környezettudatos vállalatként a Heineken Hungária az idei évtől a portfólióban kizárólag üveges, hordós és végtelenszer újrahasznosítható alumíniumdobozos termékeket gyárt és forgalmaz.
Jelentős vállalással és a fenntarthatóság irányába tett nagy lépéssel újítja meg a cég az egyik vezető prémium márkáját. A Gösser, valamint a Gösser Natur Zitrone radlerek az idei évtől elhagyják a PET-palackos kiszerelést, ami évi közel 200 tonna műanyagtól mentesíti a környezetet.
A csomagolás típusán kívül a dizájn és a márka is megújul, valamint a kínálat is változik a Gösser portfólióban. A Gösser Natur Zitrone 2% Citrom termék, illetve alkoholmentes testvérei az idei szezontól a Gösser ernyője alatt, azaz Gösser néven kerülnek a polcokra. A jól ismert Citrom és Mangó-citrom ízek mellett bemutatkozik az Áfonya-citrom íz is. A minőségi követelményeket mindig szem előtt tartva az ízekhez kizárólag természetes alapanyagokat használ fel a gyártó. //
Kapcsolódó cikkeink
Megújuló gasztronómiai koncepció a Danubius Hotelsnél
Papdi László a Danubius Hotels F&B igazgatója az elmúlt egy…
Tovább olvasom >Új korszakot nyitott a teraszozásban a Gösser
A Gösser Spritz sörkoktélok májusban jelentek meg a boltok polcain…
Tovább olvasom >A legendás magyar kocsmakultúra nem lehetne teljes a Soproni nélkül
A Soproni legújabb, országos promóciójában nem akármekkora a tét! Elérkezett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >