A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1® THE MOVIE (F1: A film) című filmjéhez. Az együttműködés részeként egy vadonatúj kampány is indul, amelyet maga a film rendezője és producere, Joseph Kosinski készített a főszereplők – Brad Pitt és Damson Idris – közreműködésével.
A filmet június 25-én hozza el világszerte a Warner Bros. Pictures a mozikba, azonban a közös kampány már ezt megelőzően elindult. A Heineken 0.0 a filmben is feltűnik, erősítve a márka természetes jelenlétét a Forma–1 világában, amelynek 2016 óta hivatalos partnere.
Az F1® soha nem látott kulturális fellendülést él, és nem túlzás azt mondani, hogy az F1® THE MOVIE a nyár egyik legjobban várt filmje – és ebben a Heineken 0.0 is kulcsszerepet kap, mind a pályán, mind azon kívül.
A Heineken 0.0 kampány részeként egy új reklámfilm is készült Brad Pitt és Damson Idris főszereplésével, amely a társasági élethez kötődő, elavult alkoholfogyasztási normákat és előítéleteket kérdőjelezi meg.
A reklámfilm bemutatja, hogyan gondolják újra a mai fiatalok a választás szabadságát – legyen szó társasági helyzetekről vagy arról, hogy milyen italt választanak. Az egyik jelenetben Damson Idris karaktere, Joshua Pearce, egy Heineken 0.0-t kortyolgat – a nézők pedig azt feltételezik, hogy ő fog vezetni. Aztán jön a csavar: valójában Brad Pitt karaktere, Sonny Hayes ül volán mögé. A jelenet kifejezetten a márka „Ha vezetsz, ha nem” üzenetére épül, a film karakterein keresztül mutatva be: a 0.0 sör élvezete nem szorul magyarázatra – természetes része lehet bármilyen társas helyzetnek.
A partnerség megerősíti a Heineken küldetését: aktív szereplőként jelen lenni a kulturális életben, hiteles, élvezetes és társadalmilag is releváns módon. A filmbemutató előtt a rajongók exkluzív tartalmakat, kulisszák mögötti anyagokat és betekintést kaphatnak a Heineken csatornáin keresztül – nemcsak az F1® THE MOVIE világába, hanem a mértékletességről, befogadásról és változó társadalmi normákról szóló szélesebb kulturális párbeszédbe is.
„Az F1® intenzív, gyors, kockázatos és tele van nyomással – pont ez teszi izgalmassá. Ez a rövidfilm megfordítja a sémákat – nemcsak a versenyzésben, hanem abban is, hogyan ünneplünk és kapcsolódunk egymáshoz. Egy 0.0 sör választása nem visszalépés, hanem arról szól, hogy tudod, mi működik számodra – és ezt büszkén vállalod is bármilyen helyzetben” – nyilatkozta Damson Idris.
Az F1® THE MOVIE együttműködés a Heineken globális szponzorációs tevékenységére épül, amely a FORMULA 1™, az UEFA Bajnokok Ligája és a US Open eseményeken keresztül támogatja a mértékletességet és az inkluzívabb fogyasztási alternatívák népszerűsítését világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >