A hazaiban még több van – több mint 50 márka vett részt a Magyar Termék augusztusi kampányában
Kiemelkedően magas részvételi számmal és ismét ingyenes részvételi lehetőséggel készült a Magyar Termék Nonprofit Kft. „A hazaiban több van” augusztusi kampányára. A több mint 50 védjegyhasználó partner bevonásával zajló összefogáskampány célja, hogy a vásárlók legszélesebb körű elérésével, értékesítést támogató nyereményjátékkal népszerűsítse partnerei védjegyes termékeit és egyedi kreatív megoldásokkal hívja fel a vásárlók figyelmét a magyar termékek legfontosabb értékeire.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A Magyar Termék összefogáskampányai évről évre népszerűbbek a védjegyhasználók körében. Ennek oka, hogy az ernyőmárka kommunikációjának köszönhetően a lehető legszélesebben tudják a gyártók fő üzeneteit közvetíteni a vásárlók felé. A hazai márkák elsődleges üzenetei pedig egybecsengenek a szervezet céljával, azaz növelni a magyar termékek iránti keresletet, ezzel erősítve a hazai gazdaságot, és ösztönzi a fenntarthatóbb vásárlási szokások kialakítását a fogyasztók körében.
A promóció országos lefedettségű, amelyben 52 márka 1500 darab védjegyes terméke mellett 3 üzletlánc; a CBA, Reál és SPAR védjegyes saját márkás termékei is részt vesznek. A kampány integráltan több csatornára épít, megjelennek fő üzenetei az üzletláncokban, a televízióban, az online térben, a social mediában, mindemellett PR kommunikáció és citylight kampány is erősíti a vásárlói elérést.
– „A hazaiban több van” akció szervezetünk egyik legkiemelkedőbb és legjelentősebb kommunikációs kampánya, mert biztosítani tudjuk 260 védjegyhasználó partnerünk csaknem ötödének az ingyenes részvételt. Partereink termékei fókuszáltan jelennek meg ebben az időszakban 12 üzletlánc kommunikációjában. Augusztusi promóciónk teljes médiaértéke meghaladja a 130 millió forintot, melyhez kapcsolódóan nyereményjátékot is indítunk a www.magyaranyero.hu oldalunkon, melynek fődíja egy vadonatúj, indigókék Suzuki Vitara
– emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
40 millió euróból bővíti ljubljanai raktárát a SPAR Slovenia
A SPAR Slovenia egy 2. 000 m²-es modern létesítménnyel bővíti…
Tovább olvasom >Elindult a Nestlé és a SPAR Évtervező kampánya
Az újév kezdetén sokan döntenek úgy, hogy változtatnak életmódjukon, ám…
Tovább olvasom >A SPAR Slovenia a YouSea Institute-tal gondoskodik a tengerpart tisztaságáról
A SPAR Szlovénia a YouSea Intézettel közösen nagyszabású tengerparti takarító…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >