A hazaiban még több van – több mint 50 márka vett részt a Magyar Termék augusztusi kampányában
Kiemelkedően magas részvételi számmal és ismét ingyenes részvételi lehetőséggel készült a Magyar Termék Nonprofit Kft. „A hazaiban több van” augusztusi kampányára. A több mint 50 védjegyhasználó partner bevonásával zajló összefogáskampány célja, hogy a vásárlók legszélesebb körű elérésével, értékesítést támogató nyereményjátékkal népszerűsítse partnerei védjegyes termékeit és egyedi kreatív megoldásokkal hívja fel a vásárlók figyelmét a magyar termékek legfontosabb értékeire.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A Magyar Termék összefogáskampányai évről évre népszerűbbek a védjegyhasználók körében. Ennek oka, hogy az ernyőmárka kommunikációjának köszönhetően a lehető legszélesebben tudják a gyártók fő üzeneteit közvetíteni a vásárlók felé. A hazai márkák elsődleges üzenetei pedig egybecsengenek a szervezet céljával, azaz növelni a magyar termékek iránti keresletet, ezzel erősítve a hazai gazdaságot, és ösztönzi a fenntarthatóbb vásárlási szokások kialakítását a fogyasztók körében.
A promóció országos lefedettségű, amelyben 52 márka 1500 darab védjegyes terméke mellett 3 üzletlánc; a CBA, Reál és SPAR védjegyes saját márkás termékei is részt vesznek. A kampány integráltan több csatornára épít, megjelennek fő üzenetei az üzletláncokban, a televízióban, az online térben, a social mediában, mindemellett PR kommunikáció és citylight kampány is erősíti a vásárlói elérést.
– „A hazaiban több van” akció szervezetünk egyik legkiemelkedőbb és legjelentősebb kommunikációs kampánya, mert biztosítani tudjuk 260 védjegyhasználó partnerünk csaknem ötödének az ingyenes részvételt. Partereink termékei fókuszáltan jelennek meg ebben az időszakban 12 üzletlánc kommunikációjában. Augusztusi promóciónk teljes médiaértéke meghaladja a 130 millió forintot, melyhez kapcsolódóan nyereményjátékot is indítunk a www.magyaranyero.hu oldalunkon, melynek fődíja egy vadonatúj, indigókék Suzuki Vitara
– emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >