A hazai termékek vásárlására ösztönzi a briteket az Aldi
Új „Best of British” szekciót indított az Aldi UK weboldalán, ezzel igyekezve rábírni a vásárlóat, hogy több az Egyesült Királyságban készülő élelmiszerterméket vásároljanak.
A dedikált weboldal FMCG-termékek széles választékát – így húst, tejtermékeket és napi fogyasztási cikkeket – kínál. Ezzel a német diszkontlánc a Morrisons nyomdokaiba lépett, mely az brit kiskereskedők közül elsőként indított a hazai termékeket népszerűsítő aloldalt még tavaly.
Az Aldi állítása szerint a brit zöldség- és gyümölcseladások terén az élen jár, mert mint közölte tavalyi eladásainak 80%-át a hazai, brit termesztőktől beszerzett áru adta.
A tavalyi évben a brit beszállítókba és termesztőkbe újabb 1,3 milliárd fontot invesztáló Aldi UK ügyvezető igazgatója, Julie Ashfield elmondta, hogy a dedikált „Best of British” oldal célja a vásárlóknak megkönnyíteni a brit termékek közötti navigálást és egyben támogatni a több ezer helyi beszállítópartnert.
Kapcsolódó cikkeink
Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >