A hazai termékek vásárlására ösztönzi a briteket az Aldi
Új „Best of British” szekciót indított az Aldi UK weboldalán, ezzel igyekezve rábírni a vásárlóat, hogy több az Egyesült Királyságban készülő élelmiszerterméket vásároljanak.
A dedikált weboldal FMCG-termékek széles választékát – így húst, tejtermékeket és napi fogyasztási cikkeket – kínál. Ezzel a német diszkontlánc a Morrisons nyomdokaiba lépett, mely az brit kiskereskedők közül elsőként indított a hazai termékeket népszerűsítő aloldalt még tavaly.
Az Aldi állítása szerint a brit zöldség- és gyümölcseladások terén az élen jár, mert mint közölte tavalyi eladásainak 80%-át a hazai, brit termesztőktől beszerzett áru adta.
A tavalyi évben a brit beszállítókba és termesztőkbe újabb 1,3 milliárd fontot invesztáló Aldi UK ügyvezető igazgatója, Julie Ashfield elmondta, hogy a dedikált „Best of British” oldal célja a vásárlóknak megkönnyíteni a brit termékek közötti navigálást és egyben támogatni a több ezer helyi beszállítópartnert.
Kapcsolódó cikkeink
Fogyasztásra kész zabital-alapú jegeskávét dob piacra az Oatly az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Robotizált kiszállítást indít az Uber az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többet költenek idén karácsonykor a magyarok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: mit mutat a gyerekinfláció?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A hungarikumok a magyar identitás sokszínűségét mutatják meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

