A hazai termékek vásárlására ösztönzi a briteket az Aldi
Új „Best of British” szekciót indított az Aldi UK weboldalán, ezzel igyekezve rábírni a vásárlóat, hogy több az Egyesült Királyságban készülő élelmiszerterméket vásároljanak.
A dedikált weboldal FMCG-termékek széles választékát – így húst, tejtermékeket és napi fogyasztási cikkeket – kínál. Ezzel a német diszkontlánc a Morrisons nyomdokaiba lépett, mely az brit kiskereskedők közül elsőként indított a hazai termékeket népszerűsítő aloldalt még tavaly.
Az Aldi állítása szerint a brit zöldség- és gyümölcseladások terén az élen jár, mert mint közölte tavalyi eladásainak 80%-át a hazai, brit termesztőktől beszerzett áru adta.
A tavalyi évben a brit beszállítókba és termesztőkbe újabb 1,3 milliárd fontot invesztáló Aldi UK ügyvezető igazgatója, Julie Ashfield elmondta, hogy a dedikált „Best of British” oldal célja a vásárlóknak megkönnyíteni a brit termékek közötti navigálást és egyben támogatni a több ezer helyi beszállítópartnert.
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >