A hazai termékek vásárlására ösztönzi a briteket az Aldi
Új „Best of British” szekciót indított az Aldi UK weboldalán, ezzel igyekezve rábírni a vásárlóat, hogy több az Egyesült Királyságban készülő élelmiszerterméket vásároljanak.
A dedikált weboldal FMCG-termékek széles választékát – így húst, tejtermékeket és napi fogyasztási cikkeket – kínál. Ezzel a német diszkontlánc a Morrisons nyomdokaiba lépett, mely az brit kiskereskedők közül elsőként indított a hazai termékeket népszerűsítő aloldalt még tavaly.
Az Aldi állítása szerint a brit zöldség- és gyümölcseladások terén az élen jár, mert mint közölte tavalyi eladásainak 80%-át a hazai, brit termesztőktől beszerzett áru adta.
A tavalyi évben a brit beszállítókba és termesztőkbe újabb 1,3 milliárd fontot invesztáló Aldi UK ügyvezető igazgatója, Julie Ashfield elmondta, hogy a dedikált „Best of British” oldal célja a vásárlóknak megkönnyíteni a brit termékek közötti navigálást és egyben támogatni a több ezer helyi beszállítópartnert.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >