A hazai mikro- és kisvállalkozások idegenkednek az internettől
A magyar mikro- és kisvállalkozások 44 százalékának még honlapja sincs, 34 százalékuk pedig kizárólag offline módon hirdet, elsősorban az újsághirdetést tartják a marketing leghatékonyabb eszközének – derült ki a Ferling Webline szeptemberi felméréséből.
A nem reprezentatív kutatás egyik legváratlanabb eredménye, hogy a hazai kisvállalkozások majdnem felének, a megkérdezettek 44 százalékának még internetes honlapja sincs, és nem is nagyon igénylik, mivel még mindig a személyes kapcsolatokat tartják fontosabbnak a siker szempontjából. Ahol a marketingkommunikáció igényét a megkérdezett vállalatoknál mégis megfogalmazzák, 34 százalékban továbbra is az újsághirdetéseket és az egyéb nyomdai marketingeszközöket preferálják. A megkérdezett vállalkozások 26 százaléka legfontosabb menüpontként a cég és szolgáltatásainak ismertetését jelölte meg, és meglepően sokan, 11 százalék igényelne olyan speciális tartalmakat is, mint a galéria, vagy a letölthető állományok kezelése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >