A hazai mikro- és kisvállalkozások idegenkednek az internettől
A magyar mikro- és kisvállalkozások 44 százalékának még honlapja sincs, 34 százalékuk pedig kizárólag offline módon hirdet, elsősorban az újsághirdetést tartják a marketing leghatékonyabb eszközének – derült ki a Ferling Webline szeptemberi felméréséből.
A nem reprezentatív kutatás egyik legváratlanabb eredménye, hogy a hazai kisvállalkozások majdnem felének, a megkérdezettek 44 százalékának még internetes honlapja sincs, és nem is nagyon igénylik, mivel még mindig a személyes kapcsolatokat tartják fontosabbnak a siker szempontjából. Ahol a marketingkommunikáció igényét a megkérdezett vállalatoknál mégis megfogalmazzák, 34 százalékban továbbra is az újsághirdetéseket és az egyéb nyomdai marketingeszközöket preferálják. A megkérdezett vállalkozások 26 százaléka legfontosabb menüpontként a cég és szolgáltatásainak ismertetését jelölte meg, és meglepően sokan, 11 százalék igényelne olyan speciális tartalmakat is, mint a galéria, vagy a letölthető állományok kezelése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megválasztották az Év Kerékpárosbarát Szolgáltatóját
Másodjára osztotta ki a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ) az…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >