A hazai mikro- és kisvállalkozások idegenkednek az internettől
A magyar mikro- és kisvállalkozások 44 százalékának még honlapja sincs, 34 százalékuk pedig kizárólag offline módon hirdet, elsősorban az újsághirdetést tartják a marketing leghatékonyabb eszközének – derült ki a Ferling Webline szeptemberi felméréséből.
A nem reprezentatív kutatás egyik legváratlanabb eredménye, hogy a hazai kisvállalkozások majdnem felének, a megkérdezettek 44 százalékának még internetes honlapja sincs, és nem is nagyon igénylik, mivel még mindig a személyes kapcsolatokat tartják fontosabbnak a siker szempontjából. Ahol a marketingkommunikáció igényét a megkérdezett vállalatoknál mégis megfogalmazzák, 34 százalékban továbbra is az újsághirdetéseket és az egyéb nyomdai marketingeszközöket preferálják. A megkérdezett vállalkozások 26 százaléka legfontosabb menüpontként a cég és szolgáltatásainak ismertetését jelölte meg, és meglepően sokan, 11 százalék igényelne olyan speciális tartalmakat is, mint a galéria, vagy a letölthető állományok kezelése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >Magyar sertéshús-külkereskedelem: drámai visszaesés az első öt hónapban
Miközben a világ meghatározó sertéshúspiacain – így az Egyesült Államokban,…
Tovább olvasom >