A hazai lekvárgyártás jövőjéről gondolkodik a svájci Hero Group
A vállalat a lenzburgi gyár dolgozóival egyeztet.
A Hero Group élelmiszeripari vállalat svájci lekvárgyártó üzemének jövőjét mérlegeli.
Az 1866-ban alapított vállalat, amelynek élelmiszerportfóliója a lekvártól, a mézen és a mogyoróvajon át a bébiételekig és az egészséges snackekig terjed, közölte, hogy egyeztetni kezdett a Lenzburgban működő gyár dolgozóival, ugyanis annak esetleges bezárása akár 55 dolgozót is érinthet.
– Az egyeztetés célja kifejezetten az, hogy a vállalat a lehető legjobban átlássa a helyzetet a gyártóüzemmel kapcsolatos döntés meghozatalához – áll a Hero közleményében.
Az Organix snackmárkát is gyártó cég a múlt hónapban adta el Semper Gluten Free üzletágát Skandináviában a Dr. Schärnek.
Rob Versloot vezérigazgató akkor azt mondta, hogy az eladás „a vállalat hosszú távú stratégiájának része, amelynek célja, hogy a fő kategóriáinkra, a bébi- és gyermekételekre és snackekre, az egészséges snackekre és a természetes kenhető krémekre összpontosítsunk”.
A Hero 2022-ben 1,2 milliárd SFr (1,32 milliárd USD) bevételt ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkát indít a Lidl Svájcban a hazai termékek népszerűsítésére
Május 8-án jelent meg svájci üzleteiben a Lidl új Qualité…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >Visszatér a The Body Shop Belgiumba és Svájcba
A brit kozmetikai márka, a The Body Shop hamarosan visszatér…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >