A hazai borokra fókuszál az Auchan borhete
Elkezdődött az Auchan borvására, aminek keretében minden nagy magyarországi borvidék kínálata, számos színvonalas és különleges külföldi bor, valamint több, csak az Auchan számára készült egyedi tétel is kapható az áruházlánc üzleteiben. Ráadásul a szortimentbe most olyan borászatok is bekerültek, akikkel – habár kifogástalan minőségű termékeket készítenek – még korábban nem dolgozott együtt a vállalat, de a járvány okozta gazdasági helyzetben ez most hatalmas segítség számukra.
Október 21-ig tart az Auchan Borhetek, ami alatt számos kiváló hazai és külföldi borból válogathatnak az áruházlánc vásárlói. A kínálatban az összes nagy magyar borvidék, valamint több külföldi borászat termékei megtalálhatók. A közkedvelt típusokon kívül most 84 teljesen új bor is bekerült az üzletekbe. A választékban a könnyű, illatos, már idei szüretelésű boroktól kezdve, a tölgyfahordós érlelésű vörösborokon át, egészen a díjnyertes tokaji aszúkig minden szerepel, hogy mindenki találhasson köztük kedvére valót. A kiváló minőségre garancia, hogy a Világgazdaság Top 100 magyar bor listájáról 56 tétel megtalálható az Auchan polcain is. A toplistán egyébként Dr. Fiáth Attila nemzetközi borakadémikus ötlete alapján idén is olyan borok szerepelnek, amelyek széles körben elérhetők.
Nem csupán a már megszokott kínálat várja azonban a vásárlókat, az Auchan ugyanis felelős vállalatként kötelességének érezte, hogy segítse azokat a borászatokat, akik kimagasló termelői munkát végeznek, de a járványhelyzet miatt nehéz helyzetbe kerültek. A kínálatba már az idei szüretelésű újborok is bekerültek, de egyedi champagne-kínálatból és a VinCE Magazin szakértőivel megkóstoltatott, kiváló nemzetközi felhozatalból sincs hiány.
Még egy jó hír a borkedvelőknek, az Auchan az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő matricaakcióját kiterjesztette a Borhetekre is, így október 21-ig kedvező áron és nagyon sokszínű kínálatból lehet az ízlésünknek megfelelő prémium borokhoz jutni.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Több mint ezer piperecikk és drogériai termék lesz olcsóbb az Auchanban
Az Auchan hatalmas áruválasztékából több mint ezer vegyi árut és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >