A Harrods szépségboltja a H beauty
Második egységét nyitja meg az ikonikus Harrods áruház H beauty néven a Milton Keynes bevásárlóközpontban. Az első ilyen szépségboltot 2020 szeptemberében adták át az essexi Lakeside-ban.
A közel 3 000 m2 eladótérben a prémium márkák ugyanúgy helyet kapnak, mint a kötelező alaptermékek, a különleges szolgáltatások és az egyedi vásárlási élmények, a Shop! központ új online kiadványa az Experience Retail Today oldalán megjelentek szerint.
Szépségrajongók új világa
A legújabb H beauty egy csodaország, ahol a szépségfüggők és a kezdők egyaránt megtalálhatják örök kedvenceiket, valamint az iparág legelőremutatóbb és legaktívabb márkáit. Ez a gondosan összeállított kínálat szakértők által vezérelt szolgáltatással és a folyamatosan változó kiskereskedelmi innovációval párosítva új világot teremt a szépségrajongók számára, hogy felfedezzék, élvezhessék és javítsák belső és külső jólétüket.
Minden üzletet a helyi szépségközösség szem előtt tartásával alakítottak ki, a legújabb kötelező termékeket és élményeket juttatják el a helyi vásárlókhoz, gyakran először az adott környéken. A befogadás, a megerősítés és az önkifejezés áll a H szépség szellemiségének középpontjában. A Harrods beszerzői, Annalize Fard és Mia Collins vezetésével gondosan összeválogatott, látványos választék hatalmazza fel a H szépségközösséget önidentitásuk feltárására és a szépség megünneplésére.
Luxusmárkák és szolgáltatások
Az mk központban lvő új H szépségszalon olyan luxusmárkáknak ad otthont, mint a Dolce & Gabbana, a La Mer és a Roja Parfums, valamint fantasztikus szépségápolási szolgáltatásokat is kínál. A Harrods hírnevén és tekintélyén keresztül biztosítják a szépségtérben az egyes H kozmetikai részlegek márkaportfolióját, a helyi vásárlók igényeihez igazítva.
A Milton Keynes H beauty bőrápolási kínálata bemutatja az iparág közelmúltbeli növekedési és innovációs lendületét. Minden vásárló bőrproblémájához és napi rutinjához ajánlanak hatásos terméket, több árponton. Ezen túlmenően, az Egyesült Királyság vezető luxusillat-kiskereskedőjeként a Harrods az illatok széles választékát kínálja a H beauty egységekben is. A H beauty parfüm polcai bemutatják a vásárlóknak a legújabb trendy illatokat és az örök kedvenceket is. A H beauty számos innovatív smink- és hajápolási márkát is kínál, amelyek célja a szépségápolási rutin optimalizálása és a szépségfaktor emelése.
Maci, pezsgő és pipereasztal
-Új üzletünkben is megtalálhatók az ikonikus elemek, Hari, a híres H szépségmedvénk, a fantasztikus pezsgőbár és a pipereasztalsor. Számos új koncepciót is kínálunk itt, amelyek inspirálják és megörvendeztetik vevőinket. Arra törekszünk, hogy a Harrods Beauty lényegét eljuttassuk a környékre – mondja Mia Collins, a Harrods szépségkategória vezetője.
A pipereasztaloknál a vásárlók kipróbálhatják a száraz hajformázást, a smink és bőrápolási tanácsadást, termékteszteket, próbakezeléseket. Május 6-tól a Click & Collect butikban átvehetik a harrods.com oldalon rendelt csomagjaikat is. Május 17-től pedig kinyit a 44 férőhelyes The Champagne pezsgőbár és közösségi tér, ahol sütemények, koktélok és sok más finomság várja az érdeklődőket és baráti társaságokat.
Kapcsolódó cikkeink
Új növényi alapú üzletkoncepciót fejlesztett a Billa
A Billa kizárólag növényi alapú termékekre összpontosító új boltkoncepciót fejlesztett…
Tovább olvasom >Kasszamentes fizetés az Amazon Fresh új üzletben
Először elérhető a „Just Walk Out” (csak sétálj ki) technológia…
Tovább olvasom >Vevőközpontú megoldások – a kereskedelem jövője
Igazi shopper marketing oázisra bukkant Mike Anthony. A Marks&Spencer üzlet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >