A Hajdú grill sajt ízesített változatainak bevezetése
2014 júniusától kerültek az üzletek polcaira a Hajdú grillsajtok új csomagolásban. A bevezető kampány során – „Ha grill sajt, akkor HAJDÚ” szlogennel – print, outdoor és online eszközökkel segítették a teljes grillsajt-szegmens, és egyben a márka építését. 2014. szeptember–október folyamán áruházi kóstoltatásokat szerveztek a termékek további népszerűsítése érdekében.
2015 márciusában a fogyasztók bevonásával indult az „Új ízek szavazás” a social média felületeken. Az oldal követői a Facebookon adhattak ötleteket arra, hogy milyen ízesítésű grillsajtokat látnának szívesen az áruházak polcain. A „Nyerj egy ötlettel!” felhívással minimális költés mellett is sok tízezer elérést, több ezer hozzászólást, kedvelést és megosztást realizáltak.
A szavazás eredményeként 2015 nyarán két új, csábító ízt dobtak piacra: a mediterrán és a chilis-fokhagymás fűszerezésű grillsajtokat. A bevezetést TV-szpot, outdoor, Facebook-nyereményjáték és rendezvénymegjelenések támogatták. A szezonalitás csökkentése céljából november–decemberben téli kampány is indult – „Velünk a tél is grillszezon!” címmel, melynek során a TV-reklám mellé kóstoltatás és webes nyereményjáték is kapcsolódott.
A 2015-ös aktivitások eredményeként a Hajdú grillsajtok jóval nagyobb felületet kaptak az üzletekben. Kétharmadával megnövekedett a forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva, és sok láncnál egész évben elérhetőek. Felmérések igazolják, hogy a grillsajtról a fogyasztók jelentős részének a HAJDÚ brand jut az eszébe. Miközben a szegmens dinamikusan növekszik, a Kőröstej részesedése folyamatosan kimagasló, a piaci adatok alapján a 85%-ot is meghaladja. Nem elhanyagolható az a tény sem, hogy a termék sikerét érzékelve a nemzetközi láncok körében is népszerűvé vált a Kőröstej csoport grillsajtja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az AgroVIR Kft. felvásárolja a NEXT Farming szoftver magyarországi operációját
Az AgroVIR Kft. 2024. november 13-án 100%-os tulajdonrészt szerzett a…
Tovább olvasom >Új korszak a streamingben: 2,4 millió magyar gamer és a márkák találkozása
A Publicis Groupe Hungary kizárólagos partnerként csatlakozott az inStreamly platformhoz…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >