A hagyományos üzletek a digitális korban is fontosak

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 08. 19. 10:29

– Egy marketingkampány tervezésekor fontolja meg az értékesítés erőfeszítéseit: kövesse szigorúan a kitűzött programot, hogy az élre kerülhessen. Tanulmányozza a célközönséget, és találja ki, hogy milyen intézkedéseket kell tenni annak érdekében, hogy elérje őket. Ez ugyanolyan, mint amikor egy futó felkészül a versenyre . A kiskereskedelemben a fogyasztók diktálják az iramot, és nekünk meg kell érteni az elvárásaikat, hogy követhessük őket – magyarázza David Anzia, a Frank Mayer and Associates értékesítési alelnöke.

HagyomanyosUz_opt

A Total Retail 2016: United States felmérése szerint a vásárlókat érdeklik a hagyományos kereskedelmi üzletek nyújtotta élmények . A vásárlók gyakran mennek be a hagyományos, fizikai áruházakba azért, hogy ott segítsenek nekik felmérni, hogy milyen lehetőségeik vannak, és emellett a fogyasztók 70%-ának szüksége van a bolti ajánlásokra is. Fontos felismerni azt, hogy a vásárlók 41%-a olyan értékesítési munkatársat keres, aki kiváló termékismerettel rendelkezik, és 32% szeretné azt, hogy nézzék meg, van-e az őt érdeklő termékből készleten a többi üzletben vagy online.

– A tréninged részeként összpontosíts a fogyasztók képzésére! Amikor egy fogyasztó bemegy a kiskereskedelmi üzletekbe, akkor azonnali, gyors információra van szüksége a termékekről. Bemenni egy üzletbe ma már nemcsak a vásárlásról szól, hanem a tapasztalatokról és élményekről. Ez magában foglalja azt is, hogy a vásárlók arra törekszenek, hogy egy közösséghez tartozzanak – magyarázza David Anzia.

Kapcsolódó cikkeink