A hagyma veri a sört és a csokit, legalábbis a briteknél
A hagyma adja a „legboldogabb” ételélményt – legalábbis a briteknek -, megelőzi még a csokoládét és a burgonyaszirmot is.
A zöldség győzelmét fogyasztói, vásárlói véleményezéssel vívta ki, a felmérést a Live Well For Less (Élj jobban olcsóbban!) nevű szervezet végezte. Az egyes ételek és italok értékelésében fontos szempont volt áruk is, így a hagyma valójában az „élvezet/penny” mutató alapján diadalmaskodott és hagyta le a tejcsokoládét, a sört, a chipset, a süteményeket, amelyek a „papírforma” szerint esélyesebbek voltak a győzelemre, ám még az élbolyban sem végeztek. A második helyre a sárgarépa került, bronzérmes a főtt bab.
A vásárlók az íz és az ár mellett további szempontokat is figyelembe kellett, hogy vegyenek a mérlegeléskor, így azt, hogy mennyire egészséges az adott étek evése, mennyire tetszetős a szemnek, mennyire kényelmes konyhai kezelése, mennyire kellemes illatú. Bár a hagymának inkább szaga van, és evése után kifejezetten kellemetlen mások orrának, konyhai előkészítése pedig kínosan könnyeztet, a briteknél mégis „very” a többi étket – adta hírül a brit Metro újság.
(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >