A Habostorta Kft. vette meg az Addel webáruházat
A 170 webáruházzal évente 1 milliárd forint forgalmat bonyolító Addel.hu 100 százalékos tulajdonrészét a Habostorta Kft. vásárolta meg.
A 2002-ben indított oldal segítségével bárki könnyedén indíthat webáruházat. Weiler Péter, az új tulajdonos szerint a gazdasági válság felerősítette a költséghatékony e-kereskedelem jelentőségét, melynek a fogyasztói árakra is jótékony hatása van. A Habostorta Kft. 2008-ban indította a Brands.hu-t, Magyarország első online vásárlói közösségét, ahol a tagság a bolti árnál akár 70 százalékkal olcsóbban juthat hozzá világmárkákhoz. „Az Addel.hu megvásárlása ezt a stratégiát erősíti” – mondta Weiler Péter, aki szerint a vásárlókkal való közvetlen kapcsolat nagy érték. Ebben a piacban nagy lehetőségek rejlenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >