A Habostorta Kft. vette meg az Addel webáruházat
A 170 webáruházzal évente 1 milliárd forint forgalmat bonyolító Addel.hu 100 százalékos tulajdonrészét a Habostorta Kft. vásárolta meg.
A 2002-ben indított oldal segítségével bárki könnyedén indíthat webáruházat. Weiler Péter, az új tulajdonos szerint a gazdasági válság felerősítette a költséghatékony e-kereskedelem jelentőségét, melynek a fogyasztói árakra is jótékony hatása van. A Habostorta Kft. 2008-ban indította a Brands.hu-t, Magyarország első online vásárlói közösségét, ahol a tagság a bolti árnál akár 70 százalékkal olcsóbban juthat hozzá világmárkákhoz. „Az Addel.hu megvásárlása ezt a stratégiát erősíti” – mondta Weiler Péter, aki szerint a vásárlókkal való közvetlen kapcsolat nagy érték. Ebben a piacban nagy lehetőségek rejlenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >