A Habostorta Kft. vette meg az Addel webáruházat
A 170 webáruházzal évente 1 milliárd forint forgalmat bonyolító Addel.hu 100 százalékos tulajdonrészét a Habostorta Kft. vásárolta meg.
A 2002-ben indított oldal segítségével bárki könnyedén indíthat webáruházat. Weiler Péter, az új tulajdonos szerint a gazdasági válság felerősítette a költséghatékony e-kereskedelem jelentőségét, melynek a fogyasztói árakra is jótékony hatása van. A Habostorta Kft. 2008-ban indította a Brands.hu-t, Magyarország első online vásárlói közösségét, ahol a tagság a bolti árnál akár 70 százalékkal olcsóbban juthat hozzá világmárkákhoz. „Az Addel.hu megvásárlása ezt a stratégiát erősíti” – mondta Weiler Péter, aki szerint a vásárlókkal való közvetlen kapcsolat nagy érték. Ebben a piacban nagy lehetőségek rejlenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >