A Habostorta Kft. vette meg az Addel webáruházat
A 170 webáruházzal évente 1 milliárd forint forgalmat bonyolító Addel.hu 100 százalékos tulajdonrészét a Habostorta Kft. vásárolta meg.
A 2002-ben indított oldal segítségével bárki könnyedén indíthat webáruházat. Weiler Péter, az új tulajdonos szerint a gazdasági válság felerősítette a költséghatékony e-kereskedelem jelentőségét, melynek a fogyasztói árakra is jótékony hatása van. A Habostorta Kft. 2008-ban indította a Brands.hu-t, Magyarország első online vásárlói közösségét, ahol a tagság a bolti árnál akár 70 százalékkal olcsóbban juthat hozzá világmárkákhoz. „Az Addel.hu megvásárlása ezt a stratégiát erősíti” – mondta Weiler Péter, aki szerint a vásárlókkal való közvetlen kapcsolat nagy érték. Ebben a piacban nagy lehetőségek rejlenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >