A gyümölcslégyártóknak fontosabb a különbözőség
Napjainkban már a teljes gyümölcslé piac több mint 50 százalékát, sőt a magasabb gyümölcsléhányadú nektárok és 100%-os dzsúszok közel 80 százalékát töltik italos kartondobozba. A gyümölcslevek esetében fontos szempont a termékek megkülönböztethetősége. Kiemelten fontos elvárás a jó feliratozhatóság, az innováció lehetősége, a márkaépítés és a vásárlók számára kényelmes kiszerelés, ezért is nagy a prémiumformák iránti igény.
A Tetra Pak folyamatosan új megoldásokat biztosít ügyfeleinek. A fogyasztói és kereskedelmi igényeket kielégítő folyamatok mögött jelentős csomagolóanyag-fejlesztések, környezetvédelmi intézkedések és élelmiszer-biztonsági kutatások állnak. A vállalat csomagolástípusaiból több ezer variációt kínál ügyfeleinek, mindemellett rendszerszintű gyártóként a feldolgozástól a termék másodlagos csomagolásáig biztosít megoldásokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kivárás van – bizalom kevésbé
Makrogazdasági kitekintés az Egyensúly Intézet I. negyedéves elemzésében Lassuló GDP-növekedés,…
Tovább olvasom >Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >