A gyümölcslégyártóknak fontosabb a különbözőség
Napjainkban már a teljes gyümölcslé piac több mint 50 százalékát, sőt a magasabb gyümölcsléhányadú nektárok és 100%-os dzsúszok közel 80 százalékát töltik italos kartondobozba. A gyümölcslevek esetében fontos szempont a termékek megkülönböztethetősége. Kiemelten fontos elvárás a jó feliratozhatóság, az innováció lehetősége, a márkaépítés és a vásárlók számára kényelmes kiszerelés, ezért is nagy a prémiumformák iránti igény.
A Tetra Pak folyamatosan új megoldásokat biztosít ügyfeleinek. A fogyasztói és kereskedelmi igényeket kielégítő folyamatok mögött jelentős csomagolóanyag-fejlesztések, környezetvédelmi intézkedések és élelmiszer-biztonsági kutatások állnak. A vállalat csomagolástípusaiból több ezer variációt kínál ügyfeleinek, mindemellett rendszerszintű gyártóként a feldolgozástól a termék másodlagos csomagolásáig biztosít megoldásokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >