A gyümölcslégyártóknak fontosabb a különbözőség
Napjainkban már a teljes gyümölcslé piac több mint 50 százalékát, sőt a magasabb gyümölcsléhányadú nektárok és 100%-os dzsúszok közel 80 százalékát töltik italos kartondobozba. A gyümölcslevek esetében fontos szempont a termékek megkülönböztethetősége. Kiemelten fontos elvárás a jó feliratozhatóság, az innováció lehetősége, a márkaépítés és a vásárlók számára kényelmes kiszerelés, ezért is nagy a prémiumformák iránti igény.
A Tetra Pak folyamatosan új megoldásokat biztosít ügyfeleinek. A fogyasztói és kereskedelmi igényeket kielégítő folyamatok mögött jelentős csomagolóanyag-fejlesztések, környezetvédelmi intézkedések és élelmiszer-biztonsági kutatások állnak. A vállalat csomagolástípusaiból több ezer variációt kínál ügyfeleinek, mindemellett rendszerszintű gyártóként a feldolgozástól a termék másodlagos csomagolásáig biztosít megoldásokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >Masszívan lassult a belkereskedelem
Ma reggel kiskereskedelmi forgalmi adatokat tett közzé a Központi Statisztikai…
Tovább olvasom >