A gyümölcsfogyasztást népszerűsíti az Albert Heijn kampánya a fiatalok körében
Az Albert Heijn a Holland Királyi Labdarúgó Szövetséggel (KNVB) Teamfruit néven a fenntartható magatartásbeli változásra fókuszáló közös kampányt indított a focizó gyermekek gyümölcsfogyasztásának ösztönzésére.
– A labdarúgás összekötő erejét szeretnénk felhasználni arra, hogy pozitív változást idézzünk elő a fiatalok körében – mondta Johan van der Zanden, az Albert Heijn marketing- és kommunikációs igazgatója.
– Ezért a KNVB-vel közösen a holland ifjúsági labdarúgókat célozzuk meg, és arra motiváljuk őket, hogy a félidőben vagy a meccs után egyenek egy finom gyümölcsöt. Ez olyasvalami, ami illeszkedik az Albert Heijn küldetéséhez: „Tegyük közösen elérhetővé a jobb ételeket! Mindenki számára!”
Tanulmányok szerint Hollandiában a 12 évesnél fiatalabb gyermekek kevesebb mint fele (44%) eszik naponta elegendő gyümölcsöt, és ez az arány a középiskolások körében még alacsonyabb, csupán 31%.
Teamfruit
Az ország ifjúsági csapatai az ah.nl/teamfruit oldalon – vagy a holland labdarúgók által használt Voetbal.nl alkalmazáson – keresztül ingyenesen regisztrálhatnak, és az Albert Heijn a jelentkezőknek – összesen 100 csapatnak – juttat heti mérkőzéseik alkalmával egy-egy tálca gyümölcsöt a közelgő futballszezonban.
Emellett az Albert Heijn képviselői heti rendszerességgel járják az ország futballklubjait, ahol a gyümölcsfogyasztás fontosságára hívják fel a figyelmet.
A kampány keretében regisztráló csapatok automatikusan nyereményjátékban is részt vesznek, ahol például a holland válogatott meccseire szóló jegyek is kisorsolásra kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >AI-asszisztenst vezet be a holland Albert Heijn
Az „Én AH Asszisztensem” néven új mesterséges intelligencia alapú személyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >