A gyümölcsfogyasztást népszerűsíti az Albert Heijn kampánya a fiatalok körében
Az Albert Heijn a Holland Királyi Labdarúgó Szövetséggel (KNVB) Teamfruit néven a fenntartható magatartásbeli változásra fókuszáló közös kampányt indított a focizó gyermekek gyümölcsfogyasztásának ösztönzésére.
– A labdarúgás összekötő erejét szeretnénk felhasználni arra, hogy pozitív változást idézzünk elő a fiatalok körében – mondta Johan van der Zanden, az Albert Heijn marketing- és kommunikációs igazgatója.
– Ezért a KNVB-vel közösen a holland ifjúsági labdarúgókat célozzuk meg, és arra motiváljuk őket, hogy a félidőben vagy a meccs után egyenek egy finom gyümölcsöt. Ez olyasvalami, ami illeszkedik az Albert Heijn küldetéséhez: „Tegyük közösen elérhetővé a jobb ételeket! Mindenki számára!”
Tanulmányok szerint Hollandiában a 12 évesnél fiatalabb gyermekek kevesebb mint fele (44%) eszik naponta elegendő gyümölcsöt, és ez az arány a középiskolások körében még alacsonyabb, csupán 31%.
Teamfruit
Az ország ifjúsági csapatai az ah.nl/teamfruit oldalon – vagy a holland labdarúgók által használt Voetbal.nl alkalmazáson – keresztül ingyenesen regisztrálhatnak, és az Albert Heijn a jelentkezőknek – összesen 100 csapatnak – juttat heti mérkőzéseik alkalmával egy-egy tálca gyümölcsöt a közelgő futballszezonban.
Emellett az Albert Heijn képviselői heti rendszerességgel járják az ország futballklubjait, ahol a gyümölcsfogyasztás fontosságára hívják fel a figyelmet.
A kampány keretében regisztráló csapatok automatikusan nyereményjátékban is részt vesznek, ahol például a holland válogatott meccseire szóló jegyek is kisorsolásra kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >A SPAR a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokság szponzora
Támogatja idén a SPAR lesz a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokságot,…
Tovább olvasom >50%-ra növelné a növényi fehérje arányát kínálatában az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize az általa forgalmazott európai élelmiszer-kereskedelmi márkák körében…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >