A gyümölcsfogyasztást népszerűsíti az Albert Heijn kampánya a fiatalok körében
Az Albert Heijn a Holland Királyi Labdarúgó Szövetséggel (KNVB) Teamfruit néven a fenntartható magatartásbeli változásra fókuszáló közös kampányt indított a focizó gyermekek gyümölcsfogyasztásának ösztönzésére.
– A labdarúgás összekötő erejét szeretnénk felhasználni arra, hogy pozitív változást idézzünk elő a fiatalok körében – mondta Johan van der Zanden, az Albert Heijn marketing- és kommunikációs igazgatója.
– Ezért a KNVB-vel közösen a holland ifjúsági labdarúgókat célozzuk meg, és arra motiváljuk őket, hogy a félidőben vagy a meccs után egyenek egy finom gyümölcsöt. Ez olyasvalami, ami illeszkedik az Albert Heijn küldetéséhez: „Tegyük közösen elérhetővé a jobb ételeket! Mindenki számára!”
Tanulmányok szerint Hollandiában a 12 évesnél fiatalabb gyermekek kevesebb mint fele (44%) eszik naponta elegendő gyümölcsöt, és ez az arány a középiskolások körében még alacsonyabb, csupán 31%.
Teamfruit
Az ország ifjúsági csapatai az ah.nl/teamfruit oldalon – vagy a holland labdarúgók által használt Voetbal.nl alkalmazáson – keresztül ingyenesen regisztrálhatnak, és az Albert Heijn a jelentkezőknek – összesen 100 csapatnak – juttat heti mérkőzéseik alkalmával egy-egy tálca gyümölcsöt a közelgő futballszezonban.
Emellett az Albert Heijn képviselői heti rendszerességgel járják az ország futballklubjait, ahol a gyümölcsfogyasztás fontosságára hívják fel a figyelmet.
A kampány keretében regisztráló csapatok automatikusan nyereményjátékban is részt vesznek, ahol például a holland válogatott meccseire szóló jegyek is kisorsolásra kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >