A gyümölcsfogyasztást népszerűsíti az Albert Heijn kampánya a fiatalok körében
Az Albert Heijn a Holland Királyi Labdarúgó Szövetséggel (KNVB) Teamfruit néven a fenntartható magatartásbeli változásra fókuszáló közös kampányt indított a focizó gyermekek gyümölcsfogyasztásának ösztönzésére.
– A labdarúgás összekötő erejét szeretnénk felhasználni arra, hogy pozitív változást idézzünk elő a fiatalok körében – mondta Johan van der Zanden, az Albert Heijn marketing- és kommunikációs igazgatója.
– Ezért a KNVB-vel közösen a holland ifjúsági labdarúgókat célozzuk meg, és arra motiváljuk őket, hogy a félidőben vagy a meccs után egyenek egy finom gyümölcsöt. Ez olyasvalami, ami illeszkedik az Albert Heijn küldetéséhez: „Tegyük közösen elérhetővé a jobb ételeket! Mindenki számára!”
Tanulmányok szerint Hollandiában a 12 évesnél fiatalabb gyermekek kevesebb mint fele (44%) eszik naponta elegendő gyümölcsöt, és ez az arány a középiskolások körében még alacsonyabb, csupán 31%.
Teamfruit
Az ország ifjúsági csapatai az ah.nl/teamfruit oldalon – vagy a holland labdarúgók által használt Voetbal.nl alkalmazáson – keresztül ingyenesen regisztrálhatnak, és az Albert Heijn a jelentkezőknek – összesen 100 csapatnak – juttat heti mérkőzéseik alkalmával egy-egy tálca gyümölcsöt a közelgő futballszezonban.
Emellett az Albert Heijn képviselői heti rendszerességgel járják az ország futballklubjait, ahol a gyümölcsfogyasztás fontosságára hívják fel a figyelmet.
A kampány keretében regisztráló csapatok automatikusan nyereményjátékban is részt vesznek, ahol például a holland válogatott meccseire szóló jegyek is kisorsolásra kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn…
Tovább olvasom >Egyetemi campusokon nyit üzleteket a SPAR Hollandiában
A SPAR Netherlands és a Compass Group Netherlands együttműködésében két…
Tovább olvasom >Helyi szójából készült növényi joghurtot dob piacra a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi lánc háromféle növényi alapú joghurtot vezetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >