A gyümölcsfogyasztást népszerűsíti az Albert Heijn kampánya a fiatalok körében
Az Albert Heijn a Holland Királyi Labdarúgó Szövetséggel (KNVB) Teamfruit néven a fenntartható magatartásbeli változásra fókuszáló közös kampányt indított a focizó gyermekek gyümölcsfogyasztásának ösztönzésére.
– A labdarúgás összekötő erejét szeretnénk felhasználni arra, hogy pozitív változást idézzünk elő a fiatalok körében – mondta Johan van der Zanden, az Albert Heijn marketing- és kommunikációs igazgatója.
– Ezért a KNVB-vel közösen a holland ifjúsági labdarúgókat célozzuk meg, és arra motiváljuk őket, hogy a félidőben vagy a meccs után egyenek egy finom gyümölcsöt. Ez olyasvalami, ami illeszkedik az Albert Heijn küldetéséhez: „Tegyük közösen elérhetővé a jobb ételeket! Mindenki számára!”
Tanulmányok szerint Hollandiában a 12 évesnél fiatalabb gyermekek kevesebb mint fele (44%) eszik naponta elegendő gyümölcsöt, és ez az arány a középiskolások körében még alacsonyabb, csupán 31%.
Teamfruit
Az ország ifjúsági csapatai az ah.nl/teamfruit oldalon – vagy a holland labdarúgók által használt Voetbal.nl alkalmazáson – keresztül ingyenesen regisztrálhatnak, és az Albert Heijn a jelentkezőknek – összesen 100 csapatnak – juttat heti mérkőzéseik alkalmával egy-egy tálca gyümölcsöt a közelgő futballszezonban.
Emellett az Albert Heijn képviselői heti rendszerességgel járják az ország futballklubjait, ahol a gyümölcsfogyasztás fontosságára hívják fel a figyelmet.
A kampány keretében regisztráló csapatok automatikusan nyereményjátékban is részt vesznek, ahol például a holland válogatott meccseire szóló jegyek is kisorsolásra kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >