A Gyulai Várfürdő árbevétele tavaly meghaladta az egymilliárd forintot
Tavaly nőtt a látogatók száma és a Gyulai Várfürdő árbevétele átlépte az egymilliárd forintot – mondta az MTI-nek Keszeli Hajnalka, a fürdő értékesítési és marketing igazgatója.
A hűvös, esős nyári időjárás ellenére összesen 556 ezer vendég váltott jegyet a gyulai fürdőbe tavaly, és ez 20 százalékkal haladta meg az előző évi látogatószámot.
A 2013 végén megnyitott AquaPalota a várt 100 ezer helyett 173 ezer látogatót vonzott 2014-ben. Keszeli Hajnalka elmondta: az értékesítési árbevétel nettó 1 milliárd 93 millió forint volt, 43,3 százalékkal nagyobb az előző évinél.
„Ez a bevétel stabil fedezetet biztosított az új létesítmény üzemeltetési költségeire és a beruházás adósságszolgálatára is, ami önmagában évi 100 millió forintot tesz ki” – mondta. Hozzátette: 2015-ben nem számítanak ekkora növekedésre, idén a szolgáltatások minőségének további javítására, a sportuszoda és a gyógyászati részleg fejlesztésére, továbbá az üzemi költségek csökkentésére összpontosítanak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódhat a fellendülés a budapesti szállodapiacon
Minden előzetes elemzői várakozást felülmúlt a kelet-közép-európai és ezen belül…
Tovább olvasom >Továbbra is durvák a balatoni árak
A Balatonnál nyaralók idén sem számíthatnak olcsó étkezésre – különösen…
Tovább olvasom >Visszavonulót fúj a Wizz Air: kivonul Abu-Dzabiból, leállítja közel-keleti járatait
Drasztikus döntést jelentett be a Wizz Air: 2025. szeptember 1-jétől…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon pedig éves szinten 15%-kal nőtt a szállodai befektetések száma
Dinamikus fellendülést mutat a budapesti és közép-kelet-európai szállodapiac, amely minden…
Tovább olvasom >A KÖZSZÖV első 25 éve
Megalapításának 25. évfordulóját ünnepli idén a Közétkeztetők és Élelmezésvezetők Országos…
Tovább olvasom >