A Gyulai Várfürdő árbevétele tavaly meghaladta az egymilliárd forintot
Tavaly nőtt a látogatók száma és a Gyulai Várfürdő árbevétele átlépte az egymilliárd forintot – mondta az MTI-nek Keszeli Hajnalka, a fürdő értékesítési és marketing igazgatója.
A hűvös, esős nyári időjárás ellenére összesen 556 ezer vendég váltott jegyet a gyulai fürdőbe tavaly, és ez 20 százalékkal haladta meg az előző évi látogatószámot.
A 2013 végén megnyitott AquaPalota a várt 100 ezer helyett 173 ezer látogatót vonzott 2014-ben. Keszeli Hajnalka elmondta: az értékesítési árbevétel nettó 1 milliárd 93 millió forint volt, 43,3 százalékkal nagyobb az előző évinél.
„Ez a bevétel stabil fedezetet biztosított az új létesítmény üzemeltetési költségeire és a beruházás adósságszolgálatára is, ami önmagában évi 100 millió forintot tesz ki” – mondta. Hozzátette: 2015-ben nem számítanak ekkora növekedésre, idén a szolgáltatások minőségének további javítására, a sportuszoda és a gyógyászati részleg fejlesztésére, továbbá az üzemi költségek csökkentésére összpontosítanak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Eurostat: tovább emelkedett az online platformokon rövid távra foglalt vendégéjszakák száma az EU-ban
Tovább emelkedett az online platformokon rövid távra foglalt vendégéjszakák száma…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >Budapest és Eger vezetik a karácsonyi úti célok listáját a belföldi utazók körében
A Szallas.hu előfoglalási adatai szerint Budapest és Eger továbbra is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >Meggyőzéstechnika – A nap videója
Vannak nagy dumások, vannak másokat okosan befolyásoló, vagy éppen az…
Tovább olvasom >Mogyoróvaj, ahogy te szereted – A nap képe
A mogyoróvajkedvelők paradicsoma egy oregoni hipermarketben.
Tovább olvasom >