A Gyulai Várfürdő árbevétele tavaly meghaladta az egymilliárd forintot
Tavaly nőtt a látogatók száma és a Gyulai Várfürdő árbevétele átlépte az egymilliárd forintot – mondta az MTI-nek Keszeli Hajnalka, a fürdő értékesítési és marketing igazgatója.
A hűvös, esős nyári időjárás ellenére összesen 556 ezer vendég váltott jegyet a gyulai fürdőbe tavaly, és ez 20 százalékkal haladta meg az előző évi látogatószámot.
A 2013 végén megnyitott AquaPalota a várt 100 ezer helyett 173 ezer látogatót vonzott 2014-ben. Keszeli Hajnalka elmondta: az értékesítési árbevétel nettó 1 milliárd 93 millió forint volt, 43,3 százalékkal nagyobb az előző évinél.
„Ez a bevétel stabil fedezetet biztosított az új létesítmény üzemeltetési költségeire és a beruházás adósságszolgálatára is, ami önmagában évi 100 millió forintot tesz ki” – mondta. Hozzátette: 2015-ben nem számítanak ekkora növekedésre, idén a szolgáltatások minőségének további javítására, a sportuszoda és a gyógyászati részleg fejlesztésére, továbbá az üzemi költségek csökkentésére összpontosítanak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
VIMOSZ: optimizmus a turisztikai szektorban
Kitartó optimizmus jellemzi a magyarországi turisztikai szektort, az ágazat szereplői…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: Pokol van a Balaton partján
A Balatoni Turizmus Szövetség (BTSZ) közleményben hívta fel a figyelmet…
Tovább olvasom >Mi a drágább? A horvát tengerpart vagy a Balaton?
A magyarok körében Horvátország évek óta az egyik legkedveltebb nyári…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >