A gyorséttermek magányossága – A nap képe
Egészségtrendek ide vagy oda, a gyorséttermek sikere legtöbbször nem az egészséges ételekre épül, vendégeik nem ezek kedvéért járnak ide. Kritizálni mindezért lehet ugyan őket, ám a legjogosabb érvek is óhatatlanul közhelyesek.
De a szaúd-arábiai Adelbanfeel művésznevű grafikus logó-átdolgozásai azért jópofák. A legjobban ide illő jelző: zsír!
Kapcsolódó cikkeink
Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >Kolumbusz tojásdoboza – A nap képe
Nem az első hagyományostól eltérő, esztétikus kiszerelés az utóbbi években,…
Tovább olvasom >Mennyi a borravaló – A nap képe
Valaki borravalót adott! Nagyjából az amerikai átlagnak megfelelőt. Hogy az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >