A gyógyító jégkrém
Sokkal kisebb lelkiismeret-furdalás egy nagy adag fagylaltot azzal a tudattal megenni, hogy közben az egészségünkért is tettünk valamit. Merthogy a fagylalt gyógyíthat is; nemcsak szerelmi bánat idején, ahogy az amerikai filmekben, hanem „direktben”, fizikailag is. A legújabb trendeknek megfelelően ugyanis egyre több funkcionális termék kerül piacra ebben a kategóriában.
Kezdetben a legtöbb ilyen – magától értetődően – a funkcionális rost- és az emelt C-vitamin-tartalomról szólt, de a szegmens marketingesei ma már jobban kihasználják az egészségesség ígéretében rejlő lehetőségeket.
A Nightfood (kell-e fordítani?) jégkrémei „alvásbarátok”, azaz nyugtató hatásúak. Laktóz- és cukortartalmuk alacsony, rostokat, fehérjét, aminosavakat és a pihenést segítő enzimeket tartalmaznak, a Cherry Eclipse változat (1.) pedig egy magas melatonintartalmú cseresznyefajtát is.
A Snow Monkey jégkrémek a szervezet nap végi regenerálódását hivatottak elősegíteni, de reggelire is ajánlják őket. Kizárólag növényi eredetű alapanyagokból készülnek: szuperfoodokkal – mint például a képünkön látható fahéjas (2.) –, gyümölcsökkel és magvakkal, rengeteg növényi fehérjével és vassal.
Nemcsak amerikai példáink vannak. Az Alive High Protein (3.) vaníliaízesítésű német termék a fitnesstrendeket lovagolja meg: egy 70 ml-es pálcikás adag mindössze 65 kalóriát, viszont 6 gramm fehérjét tartalmaz – vonzó vetélytársa lehet az edzések után ivott, porból készülő fehérjekoktéloknak.
A PowerICE jégkrémrúd (4.) hidratál és „zsúfolásig” van elektrolitokkal, adagonként 20 mg káliumot és 25 mg nátriumot foglal magában.
„Csak” fontos tápanyagokat tartalmaz a brazil Pingwich banános jégkrémszendvics (5.), amelynek tésztája zablisztből készül sok mazsolával, és az izraeli Choice fagyasztott joghurt (6.), ennek csokoládébevonata tele van granolával és durvára darált dióval.
Kapcsolódó cikkeink
Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont…
Tovább olvasom >És jött a doktor…
Ha az élelmiszereknek létezne a Maslow-piramishoz hasonló logikájú osztályozása, abban…
Tovább olvasom >Limitált kiadású „Emily In Paris” jégkrémet dob piacra a Häagen-Dazs
„Be More Emily” címmel indított új globális kampányt a Häagen-Dazs…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új zseb nyílik a SZÉP-kártyán Aktív magyarok névvel
Mindenki a saját egészségének a kovácsa, az Aktív Magyarország program…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >A 2024-es év bejglijei: Karl Cukrászda és Még1kiflit Pékség a dobogón
A Magyar Cukrász Ipartestület idén is meghirdette az Év bejglije…
Tovább olvasom >