A Gyermelyi influenszerekkel indít főzőversenyt
A november 10-én indult, Recept Rulett névre hallgató influencer főzőverseny a Gyermelyi Youtube csatornáján és weboldalán tekinthető meg. Az online sorozatban 4 héten keresztül, egy-egy epizódban fogják az influencerek megmérettetni magukat a Gyermelyi konyhájában. első részében Sápi Vivien, az egyik legtöbbet követett hazai TikTokker, az Év TikTokkere díj nyertese főzött Gáspár Beával, a műsor házigazdájával.

Gáspár Bea vezeti a show-t
A Republic Group, a Gyermelyi kreatív ügynöksége az idei év során frissítette a márka arculatát egy friss, vidám vizuális világgal. Az együttműködés célja a brandépítés mellett, a kampány és a márka digitális lábának erősítése volt.
A Gyermelyi szeretett volna új, fiatalabb célcsoportok felé is nyitni, ugyanakkor fontos volt olyan tartalmakat készíteni, amelyek a meglévő célközönséget is szórakoztatják.
Bokros Gábor, a Gyermelyi Marketing igazgatóhelyettese így nyilatkozott a kampányról:
„Sokat gondolkoztunk azon, hogy milyen formában tudnánk bővíteni az influencerekkel, hírességekkel szervezett megjelenéseinket, úgy, hogy az szórakoztató legyen, ugyanakkor egyértelműen kapcsolódjon a főzéshez, a főzés öröméhez. Úgy gondoljuk, hogy a „műsor” életre hívása teljesíti az előzetesen megfogalmazott céljainkat és reméljük mindenki ugyan olyan jól fog szórakozni az egyes epizódokon, mint ahogy mi tettük azt a forgatás közben!”
„Főzni bárki tud! – a Lecsó című animációs film mottója csengett a fülünkben, amikor megalkottuk egy olyan főzős- minivetélkedő koncepcióját, amiben a főzés örömére és nem a profi konyhaművészetre szerettük volna fektetni a hangsúlyt. A gasztroreality-k népszerűsége továbbra is töretlen, a Gyermelyi pedig szeretett volna új célcsoportokat elérni a lojális vásárlói kör megtartása mellett. Így jött az ötlet, hogy Tv-ből jól ismert személyiségeket és népszerű TikTokkereket hívjunk meg a Recept Rulett első évadába, melynek megvalósításáért integráltan felelt content és kreatív csapatunk, valamint saját produkciós cégünk az Escape.”
– Sipka Emese, Republic Group, Head of Content.
Kapcsolódó cikkeink
Milliárdos piac és törékeny hitelesség – így alakul át a hazai influenszer marketing
Az influenszer marketing hazai piaca dinamikus növekedést mutat: az IAB…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >