A Gyermelyi influenszerekkel indít főzőversenyt
A november 10-én indult, Recept Rulett névre hallgató influencer főzőverseny a Gyermelyi Youtube csatornáján és weboldalán tekinthető meg. Az online sorozatban 4 héten keresztül, egy-egy epizódban fogják az influencerek megmérettetni magukat a Gyermelyi konyhájában. első részében Sápi Vivien, az egyik legtöbbet követett hazai TikTokker, az Év TikTokkere díj nyertese főzött Gáspár Beával, a műsor házigazdájával.

Gáspár Bea vezeti a show-t
A Republic Group, a Gyermelyi kreatív ügynöksége az idei év során frissítette a márka arculatát egy friss, vidám vizuális világgal. Az együttműködés célja a brandépítés mellett, a kampány és a márka digitális lábának erősítése volt.
A Gyermelyi szeretett volna új, fiatalabb célcsoportok felé is nyitni, ugyanakkor fontos volt olyan tartalmakat készíteni, amelyek a meglévő célközönséget is szórakoztatják.
Bokros Gábor, a Gyermelyi Marketing igazgatóhelyettese így nyilatkozott a kampányról:
„Sokat gondolkoztunk azon, hogy milyen formában tudnánk bővíteni az influencerekkel, hírességekkel szervezett megjelenéseinket, úgy, hogy az szórakoztató legyen, ugyanakkor egyértelműen kapcsolódjon a főzéshez, a főzés öröméhez. Úgy gondoljuk, hogy a „műsor” életre hívása teljesíti az előzetesen megfogalmazott céljainkat és reméljük mindenki ugyan olyan jól fog szórakozni az egyes epizódokon, mint ahogy mi tettük azt a forgatás közben!”
„Főzni bárki tud! – a Lecsó című animációs film mottója csengett a fülünkben, amikor megalkottuk egy olyan főzős- minivetélkedő koncepcióját, amiben a főzés örömére és nem a profi konyhaművészetre szerettük volna fektetni a hangsúlyt. A gasztroreality-k népszerűsége továbbra is töretlen, a Gyermelyi pedig szeretett volna új célcsoportokat elérni a lojális vásárlói kör megtartása mellett. Így jött az ötlet, hogy Tv-ből jól ismert személyiségeket és népszerű TikTokkereket hívjunk meg a Recept Rulett első évadába, melynek megvalósításáért integráltan felelt content és kreatív csapatunk, valamint saját produkciós cégünk az Escape.”
– Sipka Emese, Republic Group, Head of Content.
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >