A gyermekek kívánságait teljesíti a Henkel
A Henkel Magyarország már több mint 5 éve működik együtt a Csodalámpa Alapítvánnyal, idén a vállalat „Make an Impact on Tomorrow” önkéntességi programja egy pályázatával nyert 10 000 euró támogatást az alapítvány.
A Henkel nemzetközi „Make an Impact on Tomorrow” – önkéntes dolgozói kezdeményezésében év végén 10 000 euró támogatás érkezett az alapítványhoz. A Henkel még 1998-ban indította el nemzetközi munkavállalói önkéntességi programját. A célcsoport leginkább a gyermekek, fiatalok, önsegítő csoportok és az idősebb korosztály. A Henkel munkatársai negyedévente nyújthatnak be az általuk támogatott szervezetek számára pályázatot öt nagyobb témakörben.
„Nagyon megérintenek a gyermeki sorsok, különösen a beteg gyermekek. Fontosnak és nélkülözhetetlennek tartom a Csodalámpa Alapítvány áldozatos tevékenységét, éppen ezért örömmel fogadtam el a nagyköveti szerepet, melyre 2017-ben kértek fel. Azóta is szívesen és elhivatottan segítem munkájukat. Boldog vagyok, hogy sikeres pályázatom által még több gyermek álma teljesülhet”
– mondta Dr. Fábián Ágnes.
Sportolva a beteg gyerekekért
A Henkel Magyarország Laundry & Home Care üzletága is kapcsolatban van az Alapítvánnyal. 2020-ban „Budapesttől Tokióig” címmel hoztak létre egy virtuális sportos kezdeményezést, ahol a „My Virtual Mission” platformon a résztvevő kollégák saját egyéni sporttevékenységüket vezethették. Szimbolikusan teljesítették a japán fővárosig vezető 9060 km-es légvonalbeli távot, és 4,9 millió forinttal a csapat által kiválasztott Csodalámpa Alapítványt is támogatták. Tavaly a futball EB-t tűzte ki virtuálisan a csapat. A platformon a feladat többek között az volt, hogy a Henkel budapesti irodájából indulva, mind a 11 stadiont érintve érkezzenek meg a résztvevők 11 921 km megtétele után a Puskás Arénába. A Laundry & Home Care üzletág közel negyven fős csapata sikeresen teljesítve a távot, résztvevőnként 100 000 forinttal támogatta a Csodalámpa Alapítványt. A csapat és egyéni teljesítményeket összegezve végül 4,5 millió forint támogatást gyűjtöttek össze.
Focimeccs, Disneyland, celebek
Az elmúlt évek adományainak és az idei év végi támogatásnak köszönhetően a Henkel eddig több, mint 15 millió forintot meghaladó összeggel járult hozzá az alapítvány munkájához. A nagybeteg gyerekek többnyire tárgyi kívánságot kérnek, telefont, laptopot vagy épp otthoni játszóteret, ha nem mehetnek közösségbe, de van, aki focimeccsre vagy Disneylandbe szeretne eljutni, esetleg hírességgel találkozni.
„2020-ban, 2021-ben és idén a Henkel segítségével több, mint 30 életveszélyesen beteg gyermek kívánságát tudtuk teljesíteni, emellett 210, kórházban fekvő gyermek rehabilitációjához járultak hozzá a GyógyBűvészet programhoz szükséges kellékekkel. Évente nagyjából 240-260 gyermek álmát tudjuk valóra váltani, de tavaly abszolút rekordként 305 gyermek kívánsága teljesült, és idén is megközelítjük a 300-at. Persze egyik szemünk sír, mert sok a beteg gyermek, a másik szemünk viszont boldog attól, hogy ennyi gyermek örül és boldog, hogy valami olyat kaphatott, amit álmodni sem mert”
– tette hozzá Szilvágyi Erzsébet, a Csodalámpa Alapítvány kommunikációs és marketing vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Egyetlen jó döntéssel ajándékozni és segíteni is lehet most az Auchanban
Az ünnepek közeledtével sokan vesznek ajándékot. Nincs is talán olyan…
Tovább olvasom >4 millió fontot költ a brit Tesco iskolai zöldség- és gyümölcsprogramjára
A brit Tesco 4 millió fontot költ új programjára, amely…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >