A gyermekek bántalmazása elleni kampányt támogat a SPAR Albania
Támogatást nyújt a SPAR Albania a World Vision nonprofit szervezetnek, amely a gyermekek elleni erőszakra igyekszik felhívni a figyelmet – többek között egy Korçában létrehozott installációval. Albániában a gyermekek ٧٠٪-a élt át bántalmazást az elmúlt egy évben, a szülőknek pedig kb. 80%-a alkalmaz testi fenyítést saját bevallása szerint a gyermeknevelés során.
Az Albániában 2016 óta működő SPAR az esemény létrehozásában működött közre: segítséget nyújtott az installációul szolgáló labirintus megépítésében és a kísérő marketingkommunikációs kampányokban is. A kereskedelmi lánc és a civil szervezet idén már negyedik éve dolgozik együtt.
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >