A gyermekek bántalmazása elleni kampányt támogat a SPAR Albania
Támogatást nyújt a SPAR Albania a World Vision nonprofit szervezetnek, amely a gyermekek elleni erőszakra igyekszik felhívni a figyelmet – többek között egy Korçában létrehozott installációval. Albániában a gyermekek ٧٠٪-a élt át bántalmazást az elmúlt egy évben, a szülőknek pedig kb. 80%-a alkalmaz testi fenyítést saját bevallása szerint a gyermeknevelés során.
Az Albániában 2016 óta működő SPAR az esemény létrehozásában működött közre: segítséget nyújtott az installációul szolgáló labirintus megépítésében és a kísérő marketingkommunikációs kampányokban is. A kereskedelmi lánc és a civil szervezet idén már negyedik éve dolgozik együtt.
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >