A gyermekek bántalmazása elleni kampányt támogat a SPAR Albania
Támogatást nyújt a SPAR Albania a World Vision nonprofit szervezetnek, amely a gyermekek elleni erőszakra igyekszik felhívni a figyelmet – többek között egy Korçában létrehozott installációval. Albániában a gyermekek ٧٠٪-a élt át bántalmazást az elmúlt egy évben, a szülőknek pedig kb. 80%-a alkalmaz testi fenyítést saját bevallása szerint a gyermeknevelés során.
Az Albániában 2016 óta működő SPAR az esemény létrehozásában működött közre: segítséget nyújtott az installációul szolgáló labirintus megépítésében és a kísérő marketingkommunikációs kampányokban is. A kereskedelmi lánc és a civil szervezet idén már negyedik éve dolgozik együtt.
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >