A gyártástól az üzletekig az SAP megoldására fűzi fel ékszereit a Pandora
A technológia által kínált legjobb lehetőségeket szeretné használni üzlete fellendítésére és növekedése felgyorsítására a Pandora. A világ legnagyobb ékszermárkája a fogyasztói élmény fejlesztését helyezte digitális stratégiájának középpontjába, támogatásul pedig az SAP-t választotta – a jövőben az SAP S/4HANA Cloud-ot, illetve a RISE with SAP megoldást alkalmazza.
A Pandora története 1982-ben egy kis, családi üzlettel indult Koppenhágában. Azóta a világ legnagyobb ékszermárkájává nőtte ki magát, tavalyi bevétele elérte a 4,2 milliárd eurót. Újrahasznosított ezüst és arany felhasználásával, kézzel készült, megfizethető árú és kiváló minőségű termékeit több mint száz országban értékesíti kiskereskedelmi boltokon és online csatornákon keresztül. A vállalat mintegy 37 ezer főt foglalkoztat.
„Őszintén hiszem, hogy az üzlet maga a technológia, és a technológia maga az üzlet. Növekedési utunk során valóban teljeskörűen digitalizáljuk vállalatunkat a gyártástól kezdve az irodákon és munkatársak munkáján át egészen az üzleteinkig, a fogyasztók számára személyre szabott szolgáltatást kínálva”
– mondja Mariane Heidingsfelder, a Pandora üzleti transzformációért felelős alelnöke.
A cég digitális stratégiájának legfőbb prioritása a fogyasztói élmény fejlesztése. A vállalat ugyanakkor hisz abban, hogy a munkatársi élmény szinte egyenrangú a fogyasztói élménnyel, mivel ez lehet a kulcs utóbbi kiteljesítéséhez. A Pandora a RISE with SAP megoldást választotta, hogy támogassa ambiciózus digitális útját, és a vállalat jövőbeli növekedésének alapjául szolgáljon. Az új ERP-rendszer magja az SAP S/4HANA Cloud, amely lehetővé teszi az üzleti folyamatok szabványosítását, egyszerűbb kezelését és szorosabb összekapcsolását.
A vállalat igyekszik könnyebbé tenni alkalmazottai életét, egyszerűsíteni az üzletek működését. A karcsúsított, digitalizált folyamatok és a felhasználóbarát irányítópultok csak néhány példa azokra az intézkedésekre, amelyeknek köszönhetően a dolgozók kevesebb időt tölthetnek a háttérmunkával, és többet az ügyfelekkel, vagy innovatívabb, összetettebb problémák megoldásán dolgozhatnak. A boltokban többféle technológiát is alkalmaznak; arra törekednek, hogy az eladók egy helyen férjenek hozzá minden információhoz, amelyre szükségük van ahhoz, hogy tartalmas beszélgetéseket folytathassanak a vásárlókkal. A Pandora már most vizsgálja azt is, hogyan tudja kihasználni az SAP S/4HANA beépített generatív mesterséges intelligencia-képességeit; ez is a digitális stratégia egyik központi eleme.
„A divat világában a stílus mellett ma már a technológia is trendformáló erő. Legyen szó ékszermárkáról vagy bármely más iparágról, a jövő vállalatai azok lesznek, akik a digitális alapokra építkezve képesek gyorsan, rugalmasan és ügyfélközpontúan működni. A Pandora példája remekül mutatja meg, mire képes az innováció és a vízió találkozása, és hogyan válik a technológia a márkaélmény szerves részévé” – hangsúlyozta Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Az SAP újragondolja a vállalati alkalmazások jövőjét: az AI mindenhol jelen lesz
Az SAP idei Sapphire konferenciáján olyan úttörő technológiai fejlesztéseket és…
Tovább olvasom >AI-trendek 2025-ben: az SAP előrejelzései
Az SAP szerint 2025-ben az AI szervesen beépül az üzleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Újra jön a Strandok Éjszakája
Idén tizenhatodik alkalommal rendezik meg a Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére a…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >