A GVH jóváhagyta a PepsiCo leányvállalalatának felvásárlását
2018 januárjában jelentette be a Karlovarské minerální vody (KMV), hogy a versenyhivatalok jóváhagyását követően felvásárolja a PepsiCo magyar, cseh és szlovák érdekeltségeit, illetve a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója és a franchise jogok birtokosa lesz. A magyar piacon a tranzakciót a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. valósítja meg, melynek tulajdonosai a KMV és a Szentkirályi ásványvizet piacvezetővé emelő Balogh Levente. Az akvizíciót kedden hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, a további két országban még zajlik az engedélyezési folyamat.
“Örömmel tölt el, hogy lépésről lépésre, jó úton haladunk a PepsiCo felvásárlásának folyamatával. Bízom benne, hogy a következő hónapok folyamán a másik két ország hatóságai is engedélyezik a felvásárlásokat” – kommentálta a hírt Alessandro Pasquale, a KMV vezérigazgatója.
„Három éve két, tradicionális értékeket valló és az egészséges életmód iránt elkötelezett család fogott össze, és ennek az összefogásnak egy újabb nagy eredményét üdvözölhetjük ma. A GVH döntése megnyitotta az utat előttünk, hogy a magyar ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-piac meghatározó szereplőjévé váljunk” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.-n keresztül a KMV csoport három éve piacvezető Magyarországon a természetes ásványvizek piacán, ahol 2016 óta gyártja és értékesíti ízesített ásványvizeit. A cseh Magnesia ásványvíz értékesítését egy évvel később kezdte meg a hazai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb versenyfelügyeleti eljárás a „teljes kiőrlésűként” hirdetett termékeknél
Újabb versenyfelügyeleti eljárásokat indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) három élelmiszer-kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >A GVH üdvözli az árak önkéntes csökkentését
Az árak önkéntes csökkentése jó a családoknak és élénkíti a…
Tovább olvasom >Az OECD és a GVH közös Versenyügyi Oktatóközpontja kiemelt szerepet tölt be a régió versenyhatóságainak fejlesztésében
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) és a Gazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >