A GVH jóváhagyta a PepsiCo leányvállalalatának felvásárlását
2018 januárjában jelentette be a Karlovarské minerální vody (KMV), hogy a versenyhivatalok jóváhagyását követően felvásárolja a PepsiCo magyar, cseh és szlovák érdekeltségeit, illetve a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója és a franchise jogok birtokosa lesz. A magyar piacon a tranzakciót a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. valósítja meg, melynek tulajdonosai a KMV és a Szentkirályi ásványvizet piacvezetővé emelő Balogh Levente. Az akvizíciót kedden hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, a további két országban még zajlik az engedélyezési folyamat.
“Örömmel tölt el, hogy lépésről lépésre, jó úton haladunk a PepsiCo felvásárlásának folyamatával. Bízom benne, hogy a következő hónapok folyamán a másik két ország hatóságai is engedélyezik a felvásárlásokat” – kommentálta a hírt Alessandro Pasquale, a KMV vezérigazgatója.
„Három éve két, tradicionális értékeket valló és az egészséges életmód iránt elkötelezett család fogott össze, és ennek az összefogásnak egy újabb nagy eredményét üdvözölhetjük ma. A GVH döntése megnyitotta az utat előttünk, hogy a magyar ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-piac meghatározó szereplőjévé váljunk” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.-n keresztül a KMV csoport három éve piacvezető Magyarországon a természetes ásványvizek piacán, ahol 2016 óta gyártja és értékesíti ízesített ásványvizeit. A cseh Magnesia ásványvíz értékesítését egy évvel később kezdte meg a hazai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >Milliárdos piac és törékeny hitelesség – így alakul át a hazai influenszer marketing
Az influenszer marketing hazai piaca dinamikus növekedést mutat: az IAB…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >