A Green Brand a GREEN BRANDS Organization GmbH bejegyzett EU tanúsító védjegye
A GREEN BRAND védjegy 2019. november 27-től a GREEN BRANDS Organization GmbH bejegyzett EU tanúsító védjegye, és szerzői jogainak védelme az egész EU-ban érvényes.
A GREEN BRAND védjegy és a márkák díjazása előtti értékelési eljárás kiválóságával kitűnik a piacon szereplő többi „hivatalos védjegy/ tanúsító pecsét” közül, és ezáltal garantálja az objektív, környezetvédelmi szempontból fenntartható minőséget.
A GREEN BRAND védjegy biztosítja, hogy az elnyert márkák valóban környezetbarátok és fenntarthatóak, és ezzel hozzájárulnak a környezet, a természet és az éghajlat védelméhez, valamint értékes természeti erőforrásaink megőrzéséhez.
Ezt szigorú tesztelési, érvényesítési és ellenőrzési eljárásaink biztosítják, amelyeket akkreditált intézetek hajtanak végre szigorú szabványoknak megfelelően.
Védjegyünk, illetve értékelési eljárásunk, EU tanúsító védjegyként való bejegyzése egyértelműen megkülönbözteti díjazott márkáinkat a piac többi „zöld” márkájától, amelyek még nem teljesítették a GREEN BRAND-dé váláshoz szükséges környezetvédelmi, fenntarthatósági minőségi előírásokat, vagy még nem estek át az értékelési folyamatainkon, ezáltal nem jogosultak a GREEN BRAND védjegy használatára.
A minőségi jellemzők, amelyekkel a termékeknek vagy szolgáltatásoknak rendelkezniük kell ahhoz, hogy tanúsítványunkat megszerezzék, és a GREEN BRAND címkét használhassák, kategóriánként változnak. Mindegyik szabvány úgy lett kialakítva, hogy biztosítsa az iparágban a környezetvédelmi szempontból való fenntarthatóságot.
Kapcsolódó cikkeink
Nem fagyott be az innovációs kedv a hűtött szeletes édességek között
Bár komoly mértékben nőtt a tejszeletek, Túró Rudik és egyéb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >