A Green Brand a GREEN BRANDS Organization GmbH bejegyzett EU tanúsító védjegye
A GREEN BRAND védjegy 2019. november 27-től a GREEN BRANDS Organization GmbH bejegyzett EU tanúsító védjegye, és szerzői jogainak védelme az egész EU-ban érvényes.
A GREEN BRAND védjegy és a márkák díjazása előtti értékelési eljárás kiválóságával kitűnik a piacon szereplő többi „hivatalos védjegy/ tanúsító pecsét” közül, és ezáltal garantálja az objektív, környezetvédelmi szempontból fenntartható minőséget.
A GREEN BRAND védjegy biztosítja, hogy az elnyert márkák valóban környezetbarátok és fenntarthatóak, és ezzel hozzájárulnak a környezet, a természet és az éghajlat védelméhez, valamint értékes természeti erőforrásaink megőrzéséhez.
Ezt szigorú tesztelési, érvényesítési és ellenőrzési eljárásaink biztosítják, amelyeket akkreditált intézetek hajtanak végre szigorú szabványoknak megfelelően.
Védjegyünk, illetve értékelési eljárásunk, EU tanúsító védjegyként való bejegyzése egyértelműen megkülönbözteti díjazott márkáinkat a piac többi „zöld” márkájától, amelyek még nem teljesítették a GREEN BRAND-dé váláshoz szükséges környezetvédelmi, fenntarthatósági minőségi előírásokat, vagy még nem estek át az értékelési folyamatainkon, ezáltal nem jogosultak a GREEN BRAND védjegy használatára.
A minőségi jellemzők, amelyekkel a termékeknek vagy szolgáltatásoknak rendelkezniük kell ahhoz, hogy tanúsítványunkat megszerezzék, és a GREEN BRAND címkét használhassák, kategóriánként változnak. Mindegyik szabvány úgy lett kialakítva, hogy biztosítsa az iparágban a környezetvédelmi szempontból való fenntarthatóságot.
Kapcsolódó cikkeink
Nem fagyott be az innovációs kedv a hűtött szeletes édességek között
Bár komoly mértékben nőtt a tejszeletek, Túró Rudik és egyéb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >