A Granarolóé lett a történelmi gyökerekkel rendelkező olasz gorgonzolagyártó
Felvásárolta az olasz Granarolo a komoly hagyományokkal rendelkező gorgonzola sajtgyártó Mario Costát. A több mint 100 éves múltra visszatekintő Mario Costa 2020-ban 15 millió eurós éves forgalmat bonyolított, amely nagyobb részt az olasz piacról, 31 százaléka pedig exportból származik.
A Mario Costa felvásárlása a Granarolo Csoport első akvizíciója a pandémia kezdete óta, és a vállalat 2021–2025-ös stratégiai tervének részét képezi, mely elsősorban a kiváló olasz termékek hazai és külföldi bemutatására fókuszál. A Mario Costa évente mintegy 20 000 tonna Lombardiából származó tejet dolgoz fel, ami így a Granarolo feldolgozási kapacitását bővíti, és lehetővé teszi, hogy a cég egy nagy márkával, prémium termékkel és csúcsmodern gyárral lépjen a gorgonzolapiacra.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
30 millió euró beruházásával bővíti olaszországi tésztagyártását a Barilla
A Barilla 30 millió eurót invesztál a dél-olaszországi Foggia városában…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona
Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona Zrt. Mészáros…
Tovább olvasom >Új üzemmel bővíti gyártókapacitását a svájci Ricola
A svájci gyógynövény-cukorkákat gyártó Ricola Group kapacitása bővítése és termékei…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >