A Granarolóé lett a történelmi gyökerekkel rendelkező olasz gorgonzolagyártó
Felvásárolta az olasz Granarolo a komoly hagyományokkal rendelkező gorgonzola sajtgyártó Mario Costát. A több mint 100 éves múltra visszatekintő Mario Costa 2020-ban 15 millió eurós éves forgalmat bonyolított, amely nagyobb részt az olasz piacról, 31 százaléka pedig exportból származik.
A Mario Costa felvásárlása a Granarolo Csoport első akvizíciója a pandémia kezdete óta, és a vállalat 2021–2025-ös stratégiai tervének részét képezi, mely elsősorban a kiváló olasz termékek hazai és külföldi bemutatására fókuszál. A Mario Costa évente mintegy 20 000 tonna Lombardiából származó tejet dolgoz fel, ami így a Granarolo feldolgozási kapacitását bővíti, és lehetővé teszi, hogy a cég egy nagy márkával, prémium termékkel és csúcsmodern gyárral lépjen a gorgonzolapiacra.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >