A Granarolóé lett a történelmi gyökerekkel rendelkező olasz gorgonzolagyártó
Felvásárolta az olasz Granarolo a komoly hagyományokkal rendelkező gorgonzola sajtgyártó Mario Costát. A több mint 100 éves múltra visszatekintő Mario Costa 2020-ban 15 millió eurós éves forgalmat bonyolított, amely nagyobb részt az olasz piacról, 31 százaléka pedig exportból származik.
A Mario Costa felvásárlása a Granarolo Csoport első akvizíciója a pandémia kezdete óta, és a vállalat 2021–2025-ös stratégiai tervének részét képezi, mely elsősorban a kiváló olasz termékek hazai és külföldi bemutatására fókuszál. A Mario Costa évente mintegy 20 000 tonna Lombardiából származó tejet dolgoz fel, ami így a Granarolo feldolgozási kapacitását bővíti, és lehetővé teszi, hogy a cég egy nagy márkával, prémium termékkel és csúcsmodern gyárral lépjen a gorgonzolapiacra.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
100 millió dollárból bővíti kávégyártó kapacitását a Nestlé Vietnámban
A beruházásból a vállalat a déli Đồng Nai tartományban működő…
Tovább olvasom >A ramen-gyártó Nissin Foods 228 millió dollárt költ új amerikai üzemére
A beruházás a népszerű tésztakínálat iránti „példátlan kereslet” közepette valósul…
Tovább olvasom >Újabb beruházást eszközöl a PepsiCo írországi gyártóegységébe
A beruházás egy részét napelemek telepítésére fordítják. Újabb beruházásokat hajt…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >