A Google Chrome előretör
Az Internet Explorer még mindig a számítógépek több, mint felén ott található, a Google Chrome azonban minden más böngészőnél nagyobb ütemben növeli részesedését.
Akár Google-rajongó valaki, akár nem, el kell ismerni, hogy a fejlesztéseit példás szorgalommal végzi. A Google+ közösségi oldal alig három hét alatt szerzett 20 millió felhasználót (erre a Facebooknak 3 év és 2 hónap kellett), a most közzétett statisztikák szerint pedig a cég Chrome nevű böngészője hasít ki egyre nagyobb darabot a piaci tortából.
A Google böngészőjét – melyet 2008 végén jelentetett meg a cég – idén 6 százalékkal többen választották, mint egy évvel korábban. Ezen kívül a Safari volt az egyetlen, mely növelni tudta piaci részesedését – jórészt az Apple termékek sikerének köszönhetően -, míg a Firefox, az Opera és legfőképp a Microsoft Internet Explorerje mind lejtőre került.
A legfrissebb statisztikák szerint az Opera alig több, mint 4,0 százalékát birtokolja a piacnak; a Safari 7,48, a Chrome pedig már 13,11 százaléknál jár. A Firefox 21,7 százalékos részesedéssel rendelkezik, a korábban piaci egyeduralkodó Explorer pedig folyamatosan csökkenve már csak 53,7 százalékot tudhat magáénak – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >