A gondolat emel ki a médiazajból
Az átlagfogyasztót naponta több száz üzenet éri, egyáltalán nem mindegy, hogy a reklámozó milyen eszközökhöz nyúl. De a legfontosabb maga a gondolat, ahhoz kell megtalálni a megfelelő médiumot – emeli ki Geszti Péter a lapunknak adott interjúban. A szakember úgy látja: a magyarok bár félnek a változásoktól, de fogyasztóként elég kíváncsiak ahhoz, hogy nyitottak legyenek az új márkák és megoldások iránt. Persze az alacsony márkahűségben szerepet játszik a pénzszűke is. – Háromcsillagos ország vagyunk. Elszomorít, hogy jóllehet rengeteg ötcsillagos termék, szolgáltatás van nálunk, de mi magyarok, jellemzően még mindig elsősorban az ár alapján ítéljük meg a lehetőségeinket – állapítja meg Geszti Péter.
A szakember úgy látja, megrendelői oldalról is eluralkodott a biztonsági játékra való törekvés, háttérbe szorultak a kreatív megoldások, egyre többször találkozunk klisékkel, máshol bevált ötletek másolásával. Fásultság jellemzi a reklámszakmát is, a létfenntartásért való napi küzdelem nem kedvez a szabad gondolattársításnak, az először őrültnek tűnő ötletek továbbgondolásának. Túlzott szerep jut a kutatásoknak, s mintha hiányozna a döntéshozók fejéből a saját márkájukról kialakított egyéni koncepció, az idea, hogy ők hol és miként látják a saját terméküket.
A jó reklám, függetlenül attól, hogy milyen platformon jön létre, gondolataiban, nyelvi és formavilágában tükrözi a helyi sajátosságokat, ezáltal otthonossá teszi a világot, segít legyőzni az újszerűtől való félelmet. Jó ismerősként kacsint össze az emberekkel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >