A gondolat emel ki a médiazajból
Az átlagfogyasztót naponta több száz üzenet éri, egyáltalán nem mindegy, hogy a reklámozó milyen eszközökhöz nyúl. De a legfontosabb maga a gondolat, ahhoz kell megtalálni a megfelelő médiumot – emeli ki Geszti Péter a lapunknak adott interjúban. A szakember úgy látja: a magyarok bár félnek a változásoktól, de fogyasztóként elég kíváncsiak ahhoz, hogy nyitottak legyenek az új márkák és megoldások iránt. Persze az alacsony márkahűségben szerepet játszik a pénzszűke is. – Háromcsillagos ország vagyunk. Elszomorít, hogy jóllehet rengeteg ötcsillagos termék, szolgáltatás van nálunk, de mi magyarok, jellemzően még mindig elsősorban az ár alapján ítéljük meg a lehetőségeinket – állapítja meg Geszti Péter.
A szakember úgy látja, megrendelői oldalról is eluralkodott a biztonsági játékra való törekvés, háttérbe szorultak a kreatív megoldások, egyre többször találkozunk klisékkel, máshol bevált ötletek másolásával. Fásultság jellemzi a reklámszakmát is, a létfenntartásért való napi küzdelem nem kedvez a szabad gondolattársításnak, az először őrültnek tűnő ötletek továbbgondolásának. Túlzott szerep jut a kutatásoknak, s mintha hiányozna a döntéshozók fejéből a saját márkájukról kialakított egyéni koncepció, az idea, hogy ők hol és miként látják a saját terméküket.
A jó reklám, függetlenül attól, hogy milyen platformon jön létre, gondolataiban, nyelvi és formavilágában tükrözi a helyi sajátosságokat, ezáltal otthonossá teszi a világot, segít legyőzni az újszerűtől való félelmet. Jó ismerősként kacsint össze az emberekkel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >