A GLS Hungary tovább bővítette „GLS XXL” szolgáltatását
A GLS Hungary 2023 áprilisában vezette be „GLS XXL” szolgáltatását, amellyel a vállalat már nem csak postai csomagok szállításában nyújt megoldást megbízóinak, hanem a szállítmányozás területén is. A cég hazánkban elsőként vállalkozott arra, hogy az akár 80 kg súlyú küldeményeket a felvételt követően, 1 munkanapos átfutási idővel kézbesíti az ország bármely pontjára. A sikeres bevezetési időszakot követően, a piaci visszajelzéseket is figyelembe véve decemberben tovább bővítette szolgáltatását a cég.
Az online vásárlások számának növekedésével egyre változatosabb termékeket rendelnek házhoz az emberek, melyek kiszállítása bizonyos esetben a hagyományos csomaglogisztikai megoldásokkal nem kivitelezhető. Ebből adódóan a logisztikai szolgáltatóknak egyre sokoldalúbb szolgáltatási portfólióval kell rendelkezniük ahhoz, hogy a piac meghatározó szereplői tudjanak lenni.
A GKID 2023-ban publikált Online csomaglogisztikai körképe rámutat arra, hogy azok a kereskedők, akik akár csak időszakosan is adnak fel a standardnál nagyobb méretű küldeményeket, azok nehezebben, esetleg csak kompromisszumok árán találnak megfelelő szállítót. A GLS Hungary 2023 áprilisában bővítette portfólióját az úgynevezett kétemberes szállítással, amivel erre a nehézségre nyújt megoldást.
A „GLS XXL” szolgáltatás bevezetésével új piacra lépett a cég és a csomaglogisztika mellett immár több mint fél éve a szállítmányozás területén is támogatja partnereit, melyhez országszerte 13 depót és 1 központi szortírozó üzemet működtet. Ezzel a hálózattal a GLS Hungary stratégiai közelségben van partnereihez, aminek köszönhetően, hazánkban egyedülálló módon országos szinten vállalja, hogy a nagyméretű, akár 80 kg súlyú küldeményeket a felvételt követően, 1 munkanapos átfutási idővel kézbesíti az ország bármely pontjára.
„Hosszú ideje terveztük a szolgáltatás bevezetését és nagy öröm számunkra, hogy bár új piacra léptünk, partnereink visszajelzései alapján ugyanazt a minőséget tudjuk biztosítani számukra a szállítmányozás területén is, mint amit a postai csomagok esetében már megszoktak tőlünk”
– osztotta meg tapasztalatait Balázs Attila, a GLS Hungary ügyvezető igazgatója.
Hozzátette:
„A partnereink által nyújtott információk nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy folyamatosan fejlődni tudjunk és olyan szolgáltatásokat kínáljunk, melyekkel még inkább hozzájárulhatunk az üzleti sikereikhez.”
Az ügyfelek visszajelzéseire alapozva a GLS további lépést tett annak érdekében, hogy megerősítse pozícióját a szállítmányozási piacon. A logisztikai vállalat 2023 decemberében tovább bővítette GLS XXL szolgáltatását, melynek keretében már nem csak a megrendelt fehéráruk házhoz szállításával, hanem ezzel egyidőben a használt, cserélendő eszköz elszállításával is meg lehet bízni.
Kapcsolódó cikkeink
A GLS Hungary mindent előkészített, hogy az ünnepi csomagok is időben célba érjenek
Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a…
Tovább olvasom >Verseny az idővel
A hatékony árukiszállítási stratégiák kidolgozása nemcsak a költségek optimalizálása miatt…
Tovább olvasom >A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >