A GLS Hungary mindent előkészített, hogy az ünnepi csomagok is időben célba érjenek
Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a küldemények. A házhoz szállítás mellett az országszerte elérhető közel 2000 GLS Automata, több mint 1000 GLS CsomagPont és hétvégi ügyfélszolgálat gondoskodik arról, hogy az ajándékok gyorsan és rugalmasan jussanak el a címzettekhez.
A GLS Hungary számára kiemelt fontosságú az adatvezérelt tervezés és a kapacitások folyamatos optimalizálása, amely lehetővé teszi, hogy minden időszakban, így az év végi csomagforgalmi csúcs idején is megbízható és gyors szolgáltatást nyújtson. Az év során végzett részletes elemzéseknek és előrelátó tervezésnek köszönhetően a GLS a decemberi időszakban is 1 munkanapos átfutási idővel szállítja ki a csomagokat, ezáltal a december 20-án (pénteken) a vállalat részére átadott küldemények még karácsony előtt, december 23-án (hétfőn) célba érnek. A GLS a december 7-i és december 14-i szombati napokon is felvesz és kézbesít csomagokat, ezzel is támogatva a küldemények minél gyorsabb kiszállítását az ünnepeket megelőző időszakban.
Rugalmas átvételi lehetőségek
A házhoz szállítás mellett országszerte mintegy 2000 GLS Automata és több mint 1000 GLS CsomagPont áll rendelkezésére, biztosítva, hogy mindenki megtalálja a számára leginkább megfelelő átvételi módot. Az automaták döntő többsége a nap 24 órájában elérhető, így a címzettek bármikor, akár a kora reggeli vagy a késő esti órákban is kényelmesen hozzáférhetnek csomagjaikhoz – ezáltal az ünnepi időszakban is zökkenőmentesen és rugalmasan juthatnak hozzá rendeléseikhez. A GLS az év többi időszakához hasonlóan továbbra is 7 naptári napig tárolja a csomagautomatában átvételre váró küldeményeket.
Hétvégi ügyfélszolgálat a csomagautomatákkal kapcsolatos kérdésekhez
A GLS Hungary november 23. és december 22. között hétvégi ügyfélszolgálati támogatást is biztosít a csomagautomatákat érintő kérdések esetén. Az ügyfélszolgálat ezen időszakban minden szombaton és vasárnap 8:00 és 16:00 között elérhető a +36 (29) 88 66 70-es telefonszámon.
Stabilitás és elkötelezettség
A GLS Hungary több mint 26 éve szolgálja ki ügyfeleit megbízható és magas színvonalú csomaglogisztikai megoldásaival. Az évtizedek alatt megszerzett tapasztalat és folyamatos fejlesztések biztosítják, hogy a vállalat partnerei és címzettjei számára minden időszakban a legjobb szolgáltatást nyújtsa.
Kapcsolódó cikkeink
Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >Közel százezer forintot költöttünk élelmiszerre az ünnepi időszakban
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >Szijjártó Péter: a kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli az élelmiszeripart
A kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli a jelenleg mintegy 145…
Tovább olvasom >Fidelity: Mit várhatunk Trump első napjai után?
Trump elnök első hivatali napja összhangban állt kampányígéreteivel, és több,…
Tovább olvasom >