A GLS Hungary mindent előkészített, hogy az ünnepi csomagok is időben célba érjenek
Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a küldemények. A házhoz szállítás mellett az országszerte elérhető közel 2000 GLS Automata, több mint 1000 GLS CsomagPont és hétvégi ügyfélszolgálat gondoskodik arról, hogy az ajándékok gyorsan és rugalmasan jussanak el a címzettekhez.
A GLS Hungary számára kiemelt fontosságú az adatvezérelt tervezés és a kapacitások folyamatos optimalizálása, amely lehetővé teszi, hogy minden időszakban, így az év végi csomagforgalmi csúcs idején is megbízható és gyors szolgáltatást nyújtson. Az év során végzett részletes elemzéseknek és előrelátó tervezésnek köszönhetően a GLS a decemberi időszakban is 1 munkanapos átfutási idővel szállítja ki a csomagokat, ezáltal a december 20-án (pénteken) a vállalat részére átadott küldemények még karácsony előtt, december 23-án (hétfőn) célba érnek. A GLS a december 7-i és december 14-i szombati napokon is felvesz és kézbesít csomagokat, ezzel is támogatva a küldemények minél gyorsabb kiszállítását az ünnepeket megelőző időszakban.
Rugalmas átvételi lehetőségek
A házhoz szállítás mellett országszerte mintegy 2000 GLS Automata és több mint 1000 GLS CsomagPont áll rendelkezésére, biztosítva, hogy mindenki megtalálja a számára leginkább megfelelő átvételi módot. Az automaták döntő többsége a nap 24 órájában elérhető, így a címzettek bármikor, akár a kora reggeli vagy a késő esti órákban is kényelmesen hozzáférhetnek csomagjaikhoz – ezáltal az ünnepi időszakban is zökkenőmentesen és rugalmasan juthatnak hozzá rendeléseikhez. A GLS az év többi időszakához hasonlóan továbbra is 7 naptári napig tárolja a csomagautomatában átvételre váró küldeményeket.
Hétvégi ügyfélszolgálat a csomagautomatákkal kapcsolatos kérdésekhez
A GLS Hungary november 23. és december 22. között hétvégi ügyfélszolgálati támogatást is biztosít a csomagautomatákat érintő kérdések esetén. Az ügyfélszolgálat ezen időszakban minden szombaton és vasárnap 8:00 és 16:00 között elérhető a +36 (29) 88 66 70-es telefonszámon.
Stabilitás és elkötelezettség
A GLS Hungary több mint 26 éve szolgálja ki ügyfeleit megbízható és magas színvonalú csomaglogisztikai megoldásaival. Az évtizedek alatt megszerzett tapasztalat és folyamatos fejlesztések biztosítják, hogy a vállalat partnerei és címzettjei számára minden időszakban a legjobb szolgáltatást nyújtsa.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát.…
Tovább olvasom >A legszebb és legfrissebb fenyőfák idén is a termelői vásárokon kaphatók
Az idén is szebbnél szebb fenyőfák közül válogathatnak a vásárlók…
Tovább olvasom >Indul az ünnepi szezon: 800 tonna virsli és 55 tonna hal érkezik a SPAR üzletekbe
Felkészült az idei ünnepekre a SPAR Magyarország: az üzletekbe mintegy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Coface: nehéz időszakban értek el növekedést a régió mamutvállalatai
Gyengén teljesítettek a közép- és kelet-európai régió országai tavaly: a…
Tovább olvasom >Egyre élénkebben foglalkoztatja a hazai vállalkozásokat a generációváltás
Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a…
Tovább olvasom >