A GlobalShop előnapja – munkatársunk jelenti

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2013. 04. 16. 12:58

17 ország POPAI képviselője találkozott a híres Sax hotel Tokio termében, hogy a minden kontinensen működő szervezet aktuális tevékenységét, a különböző helyi kihívásokat és a sikertörténeteket megbeszéljék valamint a chicagoi központ terveit véleményezzék.
A Messe Düsseldorf 5 fővel képviseltette magát a találkozón, hogy részletesen bemutassa a 2014-ben rendezendő EuroShop tematikáját, programtervét. Hagyományosan a POPAI több ponton kapcsolódik az EuroShop kiállításhoz. 1200 m2-en mutatkozhatnak be a POPAI tagvállalatok a világ minden tájáról a POPAI village területén, ahol helyet kap a fórum pódium, tárgyaló és pihenő lehetőségek, a versenyek pályamunkái, díjátadói mellett a jövő évi POPAI vezetői talàlkozó is. A jelenlévő POPAI képviselők akciócsoportot alakítottak a hatékony szervezés és látványos megjelenés érdekében.

Délután a csoport a GlobalShop kiállítás területére látogatott, ahol előnapi konferencia keretében a Leo Burnett PeopleShop kutatásának eredményeit hallgathatták meg. A több mint 13 ezer vásárló bevonásával, 6 országban (USA, Kanada, Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország) bonyolított kutatás 24 termékkategóriában vizsgálta a vásárlókat. 6 vevőtípust alakítottak ki vásárlói beállítottságuk alapján, amelyet a kategóriától és a vásárlási alkalomtól függően váltogatnak.
Külön kutatást szenteltek az egyéni profillal jellemezhető és dinamikusan növekvő spanyolajkú vevők vizsgálatának LatinoShop néven.
A világ minden pontjáról összegyűjtött legújabb kereskedelmi kezdeményezéseket a vásárlói típusok szerint rendezve mutatták be.
A kiállítás építése a nyitás előtti estén is nagy erőkkel folyik.

Kapcsolódó cikkeink