A GfK új befektetése a digitális világba
A GfK a SirValUse Consultingban (a felhasználói élménykutatás piacvezető tanácsadója) és a nurago vállalatban (a digitális márka, média és felhasználhatóság egyik leginnovatívabb vállalata) szerzett részesedésével tovább fejleszti digitális stratégiáját.
A SirValUse Consultingot 2000 májusában alapították, és mára már Európa legnagyobb tanácsadó cégévé vált a felhasználói élmény és a felhasználhatóság kutatásának területén. A SirValUse megvizsgálja, hogy mennyire felhasználóbarátok egyes weboldalak, szoftverek, mobileszközök, ipari gyártástechnológiák, mindezek használati értéke és designja. Emellett pedig optimalizálja mindezeket. A nurago – amely még mindig új vállalatnak számít – a digitális márka, média és felhasználhatósági kutatások egyik vezető vállalata.
2010. május 4-én a GfK 40 százalékos részesedést szerzett a SirValUse Consultingban és a nuragoban, mellyel a piackutatás egyik legfejlettebb ágazatába ruházott be. A SirValUse Consulting és a nurago együttesen mintegy 120 alkalmazottal rendelkezik Hamburgban, Hannoverben, Berlinben, Münchenben, Londonban és Pekingben. 2009-ben a két vállalat együttes értékesítése mintegy 6,5 millió eurót tett ki. Ügyfeleik között számos olyan nemzetközi vállalat szerepel a szolgáltatási, kiskereskedelmi és ipari szektorokból, mint a Google, a Deutsche Telekom, az OTTO, az eBay, az LG és a Samsung.
Az új partnerkapcsolatoknak köszönhetően a GfK megerősíti szaktudását a felhasználói élmény és az online kutatás területén. A SirValUse és a nurago számára pedig számos előnyt kínál a GfK Csoport globális hálózata, hiszen a világ negyedik legnagyobb piackutató vállalata több mint száz országban rendelkezik leányvállalatokkal. A GfK és a nurago első közös sikerét a német és a brit Media Efficiency Panel kidolgozásával érte el (Németországban korábban GfK Web Efficiency Panel néven szerepelt), amely lehetővé teszi a keresztmédia hirdetési kampányoknak a vásárlók tényleges vásárlási viselkedésére gyakorolt hatásának részletes elemzését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >