A GfK közösségi média területen erősíti globális pozícióit
A GfK közösségi média elemzéseit nemzetközi szinten kívánja összehangolni, ezért létrehozta a Social Media Intelligence Center-t. A terjeszkedés kulcsfontosságú lépése volt a Sensemetric Web & Social Media Mining GmbH júniusi felvásárlása. A Sensemetric egyedülálló, crowdsourcing-ra épülő digitális platformjával képes a világ bármely olyan országában közösségi média elemzéseket végezni, ahol a közösségi média meghatározó tényező.
A közösségi média mára meghatározó platform lett azokon a területeken, ahol a marketing és szájreklám hatással van a márkára és az értékesítésre is. A piackutatás egyrészt a márkahatásokról szerezhető insight-ok forrásaként, másrészt az általános közvélemény és márkaegészség közvetítőjeként tekint erre a médiumra.
A GfK által alapított Global Social Media Intelligence Center feladata a közösségi média elemzésével feltárható insight-ok globális szintű rendszerezése. A Sensemetric innovatív információgyűjtő és crowdsourcing technológiájának integrálása a különböző GfK adatforrásokkal – mint pl. a GfK Médiahatékonyság Panel – eddig példátlan lehetőséget nyújt a közösségi média és az értékesítési adatok összefüggéseire rávilágító insight-ok feltárására. A Sensemetric névadó eszközét 2009-ben vezették be a piacra, a vállalat 2011 óta a GfK egyik kiemelt partnere. A Sensemetric Web & Social Mining GmbH-t 2012-ben alapították nemzetközi közösségi média kutató és tanácsadó vállalatként. A Sensemetric előnye platformjainak globális skálázhatósága, valamint az, hogy magas színvonalú, kifinomult elemzéseket készít.
A Sensemetric most teljes körűen integrálódott a GfK-ba, a Social Media Intelligence Center pedig Bécsből látja el feladatait. A központ élére a Sensemetric korábbi ügyvezető igazgatói, Christian Waldheim és Florian Schütz kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >