A GfK közösségi média területen erősíti globális pozícióit
A GfK közösségi média elemzéseit nemzetközi szinten kívánja összehangolni, ezért létrehozta a Social Media Intelligence Center-t. A terjeszkedés kulcsfontosságú lépése volt a Sensemetric Web & Social Media Mining GmbH júniusi felvásárlása. A Sensemetric egyedülálló, crowdsourcing-ra épülő digitális platformjával képes a világ bármely olyan országában közösségi média elemzéseket végezni, ahol a közösségi média meghatározó tényező.
A közösségi média mára meghatározó platform lett azokon a területeken, ahol a marketing és szájreklám hatással van a márkára és az értékesítésre is. A piackutatás egyrészt a márkahatásokról szerezhető insight-ok forrásaként, másrészt az általános közvélemény és márkaegészség közvetítőjeként tekint erre a médiumra.
A GfK által alapított Global Social Media Intelligence Center feladata a közösségi média elemzésével feltárható insight-ok globális szintű rendszerezése. A Sensemetric innovatív információgyűjtő és crowdsourcing technológiájának integrálása a különböző GfK adatforrásokkal – mint pl. a GfK Médiahatékonyság Panel – eddig példátlan lehetőséget nyújt a közösségi média és az értékesítési adatok összefüggéseire rávilágító insight-ok feltárására. A Sensemetric névadó eszközét 2009-ben vezették be a piacra, a vállalat 2011 óta a GfK egyik kiemelt partnere. A Sensemetric Web & Social Mining GmbH-t 2012-ben alapították nemzetközi közösségi média kutató és tanácsadó vállalatként. A Sensemetric előnye platformjainak globális skálázhatósága, valamint az, hogy magas színvonalú, kifinomult elemzéseket készít.
A Sensemetric most teljes körűen integrálódott a GfK-ba, a Social Media Intelligence Center pedig Bécsből látja el feladatait. A központ élére a Sensemetric korábbi ügyvezető igazgatói, Christian Waldheim és Florian Schütz kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >