A GfK Custom Research tovább bővíti hálózatát az Interscope felvásárlásával
A GfK-csoport november elején 100 százalékos tulajdonrészt szerzett az amerikai Interscope, LLC vezető marketingtanácsadó vállalatban. A vállalati kiskereskedelmi márkák építésével foglakozó Interscope felvásárlása révén tovább bővül a GfK Custom Research North America vásárlói marketinget és vásárlási szokásokat vizsgáló (Shopper Insight) üzletága. A GfK kutatási és elemzői képességeinek, valamint az Interscope tanácsadói gyakorlatának és képzési szakértelmének egyesítésével a vásárlói marketing egy integrált gyakorlata jött létre.
A 2010-ben 22 főt foglalkoztató Interscope ügyfelei között megtalálhatóak a csomagolt és általános áruk, a ruházati, a műszaki és az egészségügyi ipar vezető vállalatai.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

