A GfK Custom Research tovább bővíti hálózatát az Interscope felvásárlásával
A GfK-csoport november elején 100 százalékos tulajdonrészt szerzett az amerikai Interscope, LLC vezető marketingtanácsadó vállalatban. A vállalati kiskereskedelmi márkák építésével foglakozó Interscope felvásárlása révén tovább bővül a GfK Custom Research North America vásárlói marketinget és vásárlási szokásokat vizsgáló (Shopper Insight) üzletága. A GfK kutatási és elemzői képességeinek, valamint az Interscope tanácsadói gyakorlatának és képzési szakértelmének egyesítésével a vásárlói marketing egy integrált gyakorlata jött létre.
A 2010-ben 22 főt foglalkoztató Interscope ügyfelei között megtalálhatóak a csomagolt és általános áruk, a ruházati, a műszaki és az egészségügyi ipar vezető vállalatai.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >