A GfK Custom Research tovább bővíti hálózatát az Interscope felvásárlásával

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2010. 12. 03. 10:36

A GfK-csoport november elején 100 százalékos tulajdonrészt szerzett az amerikai Interscope, LLC vezető marketingtanácsadó vállalatban. A vállalati kiskereskedelmi márkák építésével foglakozó Interscope felvásárlása révén tovább bővül a GfK Custom Research North America vásárlói marketinget és vásárlási szokásokat vizsgáló (Shopper Insight) üzletága. A GfK kutatási és elemzői képességeinek, valamint az Interscope tanácsadói gyakorlatának és képzési szakértelmének egyesítésével a vásárlói marketing egy integrált gyakorlata jött létre.

A 2010-ben 22 főt foglalkoztató Interscope ügyfelei között megtalálhatóak a csomagolt és általános áruk, a ruházati, a műszaki és az egészségügyi ipar vezető vállalatai.

Kapcsolódó cikkeink