A GfK Custom Research tovább bővíti hálózatát az Interscope felvásárlásával

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 11. 12. 18:17

A GfK Csoport november elején 100 százalékos tulajdonrészt szerzett az amerikai Interscope, LLC vezető marketing tanácsadó vállalatban, mellyel tovább bővíti a GfK Custom Research North America hálózatát. A vállalati kiskereskedelmi márkák építésével foglakozó Interscope a Connecticut állambeli Westportban működik majd tovább.

Az Interscope felvásárlása révén tovább bővül a GfK Custom Research North America vásárlói marketinget és vásárlási szokásokat vizsgáló (Shopper Insight) üzletága. A GfK kutatási szakértelmének és elemzői képességeinek, valamint az Interscope tanácsadói gyakorlatának és képzési szakértelmének egyesítésével egy integrált vásárlói marketing gyakorlat jött létre. A két vállalat összevonásából származó szinergiák egyedi értéket kínálnak az ügyfelek számára.

„Az Interscope felvásárlásának köszönhetően vásárlási szokásokon alapuló személyre szabott megoldásokat tudunk kínálni, és lehetőségünk van olyan végrehajtható stratégiák és taktikák kidolgozására, melyek hozzásegítik ügyfeleinket az egészségesebb márkák kiépítéséhez és a vásárlói hűség megerősítéséhez a kiskereskedelem területén” – mondta el Thomas Finkle, a GfK Custom Research North America ügyfélszolgálati vezetője.

„Ez a vásárlói kutatásokat, a kategóriamenedzsmentet és a vásárlói marketinget egy közös, növekvő platformon egyesítő új módszer értéket nyújt ügyfeleink és a piac számára egyaránt” – mondta el Gary Schanzer, az Interscope egyik vezetője.

A 2010-ben 22 főt foglalkoztató Interscope ügyfelei között megtalálhatóak a csomagolt és általános áruk, a ruházati, a műszaki és az egészségügyi ipar vezető vállalatai.

Kapcsolódó cikkeink