A Generali elindította az „Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján” stratégiáját
A Generali Csoport új hároméves stratégiát indít el „Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján” néven, amely ambiciózus növekedési célokat és fenntartható pénzügyi fejlődést tűz ki 2025-2027 között.
Pénzügyi célkitűzések és osztalékpolitika
- Erőteljes eredménynövekedés: Az egy részvényre jutó eredmény (EPS) éves átlagos növekedése 8-10% közötti célkitűzéssel.
- Stabil készpénztermelés: Több mint 11 milliárd euró kumulatív nettó cash flow.
- Osztaléknövekedés: Az éves osztalék növelése több mint 10%-kal, összesen 7 milliárd euró feletti kifizetéssel.
- Részvény-visszavásárlás: Legalább 1,5 milliárd euró értékű visszavásárlás a stratégiai időszak alatt, amelyből 2025-ben 500 millió euró indul.
Stratégiai prioritások
- Ügyfélkapcsolati kiválóság: A Generali célja a zökkenőmentes ügyfélélmény biztosítása és az értékesítési hálózat erősítése.
- Alapvető biztosítási képességek fejlesztése: A csoportszintű technikai szakértelem és mérethatékonyság növelése.
- Működési modell fejlesztése: A produktivitás és teljesítmény növelése megosztott szolgáltatások és központi kompetenciák révén.
- Befektetés a technológiába: 1,2-1,3 milliárd euró összesített befektetés mesterséges intelligenciába és digitális megoldásokba.
Fenntarthatóság és innováció
A Generali kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra és a technológiai innovációkra. A mesterséges intelligencia és adatelemzés felhasználásával az ügyfélszolgáltatás fejlesztése, valamint az üzleti hatékonyság növelése is kiemelt prioritás.
Philippe Donnet, Generali Group CEO nyilatkozata
„A Generali sikeresen túlteljesítette az előző stratégiai időszak pénzügyi céljait, most pedig a kiválóságra való törekvést erősítjük tovább. Az ‘Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján’ stratégia lehetőséget teremt a részvényesi hozamok növelésére, miközben fejlesztjük ügyfélkapcsolatainkat, működési modellünket és alapvető képességeinket.”
Az új stratégia célja, hogy a Generali továbbra is erős piaci szereplő maradjon, támogatva ügyfeleit és partnereit egy fenntarthatóbb és innovatívabb jövő felé.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Erősített a Generali az első negyedévben: stabil tőkehelyzet és növekedés a működési eredményben
A Generali Csoport 2025 első negyedévében is meggyőző pénzügyi eredményeket…
Tovább olvasom >Uralja a zöld ipari ingatlanok piacát a HelloParks
A társaság összes csarnoka – Magyarországon egyedülálló módon – már…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >