A Generali elindította az „Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján” stratégiáját
A Generali Csoport új hároméves stratégiát indít el „Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján” néven, amely ambiciózus növekedési célokat és fenntartható pénzügyi fejlődést tűz ki 2025-2027 között.
Pénzügyi célkitűzések és osztalékpolitika
- Erőteljes eredménynövekedés: Az egy részvényre jutó eredmény (EPS) éves átlagos növekedése 8-10% közötti célkitűzéssel.
- Stabil készpénztermelés: Több mint 11 milliárd euró kumulatív nettó cash flow.
- Osztaléknövekedés: Az éves osztalék növelése több mint 10%-kal, összesen 7 milliárd euró feletti kifizetéssel.
- Részvény-visszavásárlás: Legalább 1,5 milliárd euró értékű visszavásárlás a stratégiai időszak alatt, amelyből 2025-ben 500 millió euró indul.
Stratégiai prioritások
- Ügyfélkapcsolati kiválóság: A Generali célja a zökkenőmentes ügyfélélmény biztosítása és az értékesítési hálózat erősítése.
- Alapvető biztosítási képességek fejlesztése: A csoportszintű technikai szakértelem és mérethatékonyság növelése.
- Működési modell fejlesztése: A produktivitás és teljesítmény növelése megosztott szolgáltatások és központi kompetenciák révén.
- Befektetés a technológiába: 1,2-1,3 milliárd euró összesített befektetés mesterséges intelligenciába és digitális megoldásokba.
Fenntarthatóság és innováció
A Generali kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra és a technológiai innovációkra. A mesterséges intelligencia és adatelemzés felhasználásával az ügyfélszolgáltatás fejlesztése, valamint az üzleti hatékonyság növelése is kiemelt prioritás.
Philippe Donnet, Generali Group CEO nyilatkozata
„A Generali sikeresen túlteljesítette az előző stratégiai időszak pénzügyi céljait, most pedig a kiválóságra való törekvést erősítjük tovább. Az ‘Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján’ stratégia lehetőséget teremt a részvényesi hozamok növelésére, miközben fejlesztjük ügyfélkapcsolatainkat, működési modellünket és alapvető képességeinket.”
Az új stratégia célja, hogy a Generali továbbra is erős piaci szereplő maradjon, támogatva ügyfeleit és partnereit egy fenntarthatóbb és innovatívabb jövő felé.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >Kihirdették a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány .wave programjának idei győztesét
Kihirdették a fenntarthatóságra fókuszáló startupok számára negyedik alkalommal meghirdetett Kék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >