A Generali elindította az „Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján” stratégiáját
A Generali Csoport új hároméves stratégiát indít el „Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján” néven, amely ambiciózus növekedési célokat és fenntartható pénzügyi fejlődést tűz ki 2025-2027 között.
Pénzügyi célkitűzések és osztalékpolitika
- Erőteljes eredménynövekedés: Az egy részvényre jutó eredmény (EPS) éves átlagos növekedése 8-10% közötti célkitűzéssel.
- Stabil készpénztermelés: Több mint 11 milliárd euró kumulatív nettó cash flow.
- Osztaléknövekedés: Az éves osztalék növelése több mint 10%-kal, összesen 7 milliárd euró feletti kifizetéssel.
- Részvény-visszavásárlás: Legalább 1,5 milliárd euró értékű visszavásárlás a stratégiai időszak alatt, amelyből 2025-ben 500 millió euró indul.
Stratégiai prioritások
- Ügyfélkapcsolati kiválóság: A Generali célja a zökkenőmentes ügyfélélmény biztosítása és az értékesítési hálózat erősítése.
- Alapvető biztosítási képességek fejlesztése: A csoportszintű technikai szakértelem és mérethatékonyság növelése.
- Működési modell fejlesztése: A produktivitás és teljesítmény növelése megosztott szolgáltatások és központi kompetenciák révén.
- Befektetés a technológiába: 1,2-1,3 milliárd euró összesített befektetés mesterséges intelligenciába és digitális megoldásokba.
Fenntarthatóság és innováció
A Generali kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra és a technológiai innovációkra. A mesterséges intelligencia és adatelemzés felhasználásával az ügyfélszolgáltatás fejlesztése, valamint az üzleti hatékonyság növelése is kiemelt prioritás.
Philippe Donnet, Generali Group CEO nyilatkozata
„A Generali sikeresen túlteljesítette az előző stratégiai időszak pénzügyi céljait, most pedig a kiválóságra való törekvést erősítjük tovább. Az ‘Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján’ stratégia lehetőséget teremt a részvényesi hozamok növelésére, miközben fejlesztjük ügyfélkapcsolatainkat, működési modellünket és alapvető képességeinket.”
Az új stratégia célja, hogy a Generali továbbra is erős piaci szereplő maradjon, támogatva ügyfeleit és partnereit egy fenntarthatóbb és innovatívabb jövő felé.
Kapcsolódó cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság az idő szorításában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fenntartható működés már nemcsak a nagyvállalatok passziója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >