A Generali elindította az „Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján” stratégiáját
A Generali Csoport új hároméves stratégiát indít el „Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján” néven, amely ambiciózus növekedési célokat és fenntartható pénzügyi fejlődést tűz ki 2025-2027 között.
Pénzügyi célkitűzések és osztalékpolitika
- Erőteljes eredménynövekedés: Az egy részvényre jutó eredmény (EPS) éves átlagos növekedése 8-10% közötti célkitűzéssel.
- Stabil készpénztermelés: Több mint 11 milliárd euró kumulatív nettó cash flow.
- Osztaléknövekedés: Az éves osztalék növelése több mint 10%-kal, összesen 7 milliárd euró feletti kifizetéssel.
- Részvény-visszavásárlás: Legalább 1,5 milliárd euró értékű visszavásárlás a stratégiai időszak alatt, amelyből 2025-ben 500 millió euró indul.
Stratégiai prioritások
- Ügyfélkapcsolati kiválóság: A Generali célja a zökkenőmentes ügyfélélmény biztosítása és az értékesítési hálózat erősítése.
- Alapvető biztosítási képességek fejlesztése: A csoportszintű technikai szakértelem és mérethatékonyság növelése.
- Működési modell fejlesztése: A produktivitás és teljesítmény növelése megosztott szolgáltatások és központi kompetenciák révén.
- Befektetés a technológiába: 1,2-1,3 milliárd euró összesített befektetés mesterséges intelligenciába és digitális megoldásokba.
Fenntarthatóság és innováció
A Generali kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra és a technológiai innovációkra. A mesterséges intelligencia és adatelemzés felhasználásával az ügyfélszolgáltatás fejlesztése, valamint az üzleti hatékonyság növelése is kiemelt prioritás.
Philippe Donnet, Generali Group CEO nyilatkozata
„A Generali sikeresen túlteljesítette az előző stratégiai időszak pénzügyi céljait, most pedig a kiválóságra való törekvést erősítjük tovább. Az ‘Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján’ stratégia lehetőséget teremt a részvényesi hozamok növelésére, miközben fejlesztjük ügyfélkapcsolatainkat, működési modellünket és alapvető képességeinket.”
Az új stratégia célja, hogy a Generali továbbra is erős piaci szereplő maradjon, támogatva ügyfeleit és partnereit egy fenntarthatóbb és innovatívabb jövő felé.
Kapcsolódó cikkeink
AM: jelentős értéket képviselnek a hazai gyepek, megőrzésüket a kormány is támogatja
A hazai gyepek hosszú távú megőrzésében kulcsszerepet játszik a Grassland-HU…
Tovább olvasom >A kormány újabb forrásokat biztosít az agrárium fenntarthatóságának növelésére
A szakmai szervezetek és kutatási hálózatok munkája elengedhetetlenül fontos a…
Tovább olvasom >Meghosszabbítják a 15 millió forintos összdíjazású KKV-nak meghirdetett pályázat határidejét
A Generali Csoport immár ötödik alkalommal hirdette meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >