A Generali elindította az „Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján” stratégiáját
A Generali Csoport új hároméves stratégiát indít el „Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján” néven, amely ambiciózus növekedési célokat és fenntartható pénzügyi fejlődést tűz ki 2025-2027 között.
Pénzügyi célkitűzések és osztalékpolitika
- Erőteljes eredménynövekedés: Az egy részvényre jutó eredmény (EPS) éves átlagos növekedése 8-10% közötti célkitűzéssel.
- Stabil készpénztermelés: Több mint 11 milliárd euró kumulatív nettó cash flow.
- Osztaléknövekedés: Az éves osztalék növelése több mint 10%-kal, összesen 7 milliárd euró feletti kifizetéssel.
- Részvény-visszavásárlás: Legalább 1,5 milliárd euró értékű visszavásárlás a stratégiai időszak alatt, amelyből 2025-ben 500 millió euró indul.
Stratégiai prioritások
- Ügyfélkapcsolati kiválóság: A Generali célja a zökkenőmentes ügyfélélmény biztosítása és az értékesítési hálózat erősítése.
- Alapvető biztosítási képességek fejlesztése: A csoportszintű technikai szakértelem és mérethatékonyság növelése.
- Működési modell fejlesztése: A produktivitás és teljesítmény növelése megosztott szolgáltatások és központi kompetenciák révén.
- Befektetés a technológiába: 1,2-1,3 milliárd euró összesített befektetés mesterséges intelligenciába és digitális megoldásokba.
Fenntarthatóság és innováció
A Generali kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra és a technológiai innovációkra. A mesterséges intelligencia és adatelemzés felhasználásával az ügyfélszolgáltatás fejlesztése, valamint az üzleti hatékonyság növelése is kiemelt prioritás.
Philippe Donnet, Generali Group CEO nyilatkozata
„A Generali sikeresen túlteljesítette az előző stratégiai időszak pénzügyi céljait, most pedig a kiválóságra való törekvést erősítjük tovább. Az ‘Élethosszig tartó partnerség 27: a kiválóság útján’ stratégia lehetőséget teremt a részvényesi hozamok növelésére, miközben fejlesztjük ügyfélkapcsolatainkat, működési modellünket és alapvető képességeinket.”
Az új stratégia célja, hogy a Generali továbbra is erős piaci szereplő maradjon, támogatva ügyfeleit és partnereit egy fenntarthatóbb és innovatívabb jövő felé.
Kapcsolódó cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Versenyhatósági iránymutatás a divat- és textilipar számára a fenntarthatósági és környezetbarát jelölésekkel kapcsolatban
Tanácsokat nyújtott nyílt levélben a világ fogyasztóvédelmi hatóságait tömörítő nemzetközi…
Tovább olvasom >Publikálta fenntarthatósági jelentését az OPUS GLOBAL Nyrt.
Immár harmadik fenntarthatósági jelentését tette közzé az OPUS GLOBAL Nyrt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >