A Gen Z vásárlási szokásai
A Chicory, az amerikai digitálisrecept-alapú vásárlási platform 1000 fős felmérése szerint a Z-generáció egyre tudatosabban közelíti meg az élelmiszer-vásárlást.
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
A gazdasági bizonytalanság miatt több mint harmaduk csökkentette az erre fordított költségvetését. Az étterembe járás visszaszorulóban van körükben: 71%-uk inkább otthon főz, gyakran kedvenc elviteles ételeiket készíti el újra. 72% rendszeresen használ online recepteket a spórolás érdekében – ezek gyakran ösztönöznek új, olcsóbb vagy saját márkás termékek kipróbálására is.
A drágább fehérjéket, mint a marhahúst, sokan cserélik olcsóbb, fenntarthatóbb alternatívákra, például babra; a döntések mögött nemcsak pénzügyi, de etikai szempontok is állnak.
Kapcsolódó cikkeink
USA: túlmutat a jövedelmi szinteken a saját márkák kedveltsége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Amerikai terjeszkedéssel erősíti külföldi üzletágát a Ritter Sport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >USA: karácsonykor a menü az első
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Balaton sütije
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hiába a látogatói csúcsok, kevesebbet kerestek idén a food truckosok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így juthatunk ajándék sörökhöz Budapest legtrendibb helyein
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

