A Gen Z vásárlási szokásai
A Chicory, az amerikai digitálisrecept-alapú vásárlási platform 1000 fős felmérése szerint a Z-generáció egyre tudatosabban közelíti meg az élelmiszer-vásárlást.
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
A gazdasági bizonytalanság miatt több mint harmaduk csökkentette az erre fordított költségvetését. Az étterembe járás visszaszorulóban van körükben: 71%-uk inkább otthon főz, gyakran kedvenc elviteles ételeiket készíti el újra. 72% rendszeresen használ online recepteket a spórolás érdekében – ezek gyakran ösztönöznek új, olcsóbb vagy saját márkás termékek kipróbálására is.
A drágább fehérjéket, mint a marhahúst, sokan cserélik olcsóbb, fenntarthatóbb alternatívákra, például babra; a döntések mögött nemcsak pénzügyi, de etikai szempontok is állnak.
Kapcsolódó cikkeink
Rohamosan terjed az AI használata a kereskedelemben, de nem mindig hoz üzleti sikert
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Félórás kiszállítást tesztel az Amazon az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Cukormentes Oreót dob piacra a Mondelez az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: decemberi SZÉP kártya toplista: idén trendforduló várható?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >December 23. után is lehet bubizni a fővárosban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rómában fizetős lesz a Trevi-kút február elsejétől
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
