A GeePower Manufacturing Kft. már saját gyárában állítja elő a korábban bérgyártott termékeinek nagy részét
„A hazai háztartásvegyipari márkák értéke magas ismertségükben és népszerűségükben rejlik” – árulta el Mosoni-Preisz Judit, a GeePower brand managere. „Kiemelt küldetésünk, hogy a vásárlók márkahűségét tovább erősítsük, így népszerű, a honi piacon már-már tradicionális termékeinket a mai kor elvárásainak és kihívásainak megfelelve, a változó fogyasztói igényeket figyelembevéve folyamatosan fejlesztjük.” A háztartási kemikáliákat gyártó vállalat első számú célkitűzésének tekinti, hogy a hazai tisztító- és tisztálkodási szerek megítélését építse és emelje.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A GeePower Manufacturing Kft. elődcége korábban az Egyesült Vegyiművek (EVM) által gyártott hazai tisztítószer- és hajápolási márkák, mint például a WU2, Ultra és Komfort termékcsalád disztribúcióját végezte sikeresen hosszú évekig. 2022-ben azonban jelentős beruházásokat hajtott végre, és felépítette saját gyárát Oroszlányban. Ez lehetővé tette, hogy a korábban bérgyártott termékportfóliót fokozatosan átvegye és saját kézben tartsa.
A cég és szakértői csapata a tradíció és az innováció ötvözésében hisz, ezért a régi márkákat optimalizálva, illetve új produktumokat is bevezetve reagálnak a fogyasztói elvárásokra. Ennek eredménye, hogy 2024 elején a cég bevezette az Ultra Klór+ klórtartalmú általános tisztítószer termékcsaládot, de az idei évben került a boltok polcaira az Ultra általános tisztítószer is több kiváló illattal. Az Ultra Daisy kézi mosogatószer termékpaletta már 450 ml-es és 900 ml-es kiszerelésben is elérhető.
Az Ultra márka titka abban rejlik, hogy egyszerű, érthető koncepciókat és tartósan megbízható, a használatban visszaköszönő kimagasló szintű hatékonyságot kínál drágább versenytársai mellett.
A társaság a magyar gyökerek fókuszban tartására különösen, s több területen is figyel. Egyrészről mind az alap-, mind a csomagolóanyagok terén a minőség az elsődleges szempont, aminek érdekében többségében hazai gyártókkal és disztribútorokkal állnak kapcsolatban. Mindemellett fontosnak tartják, hogy közvetítsék is termékeik honi eredetét, így tavaly a Hazai feldolgozású termék védjegy használata mellett döntöttek.
„Vásárlóink már eleve termékeink megvásárlásával jelzik, hogy a magyar árut keresik. A védjeggyel kiválóan tudjuk tovább erősíteni ezt azok felé is, akik még nem ismerik márkáinkat. Ezen felül a védjegyek használata egyfajta minőségi garanciát is jelent a vásárlók számára” – hangsúlyozta Mosoni-Preisz Judit. //
Kapcsolódó cikkeink
Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai…
Tovább olvasom >A vegán táplálkozás új mércéje a tisztaság és a minőség
A BIOrganik Online Kft. több mint két évtizede kezdte meg működését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >