A GeePower Manufacturing Kft. már saját gyárában állítja elő a korábban bérgyártott termékeinek nagy részét
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/Mosoni-Preisz-Judit-Ge_opt-e1701948675416-240x300.png)
Mosoni-Preisz Judit
brand manager
GeePower Manufacturing
„A hazai háztartásvegyipari márkák értéke magas ismertségükben és népszerűségükben rejlik” – árulta el Mosoni-Preisz Judit, a GeePower brand managere. „Kiemelt küldetésünk, hogy a vásárlók márkahűségét tovább erősítsük, így népszerű, a honi piacon már-már tradicionális termékeinket a mai kor elvárásainak és kihívásainak megfelelve, a változó fogyasztói igényeket figyelembevéve folyamatosan fejlesztjük.” A háztartási kemikáliákat gyártó vállalat első számú célkitűzésének tekinti, hogy a hazai tisztító- és tisztálkodási szerek megítélését építse és emelje.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A GeePower Manufacturing Kft. elődcége korábban az Egyesült Vegyiművek (EVM) által gyártott hazai tisztítószer- és hajápolási márkák, mint például a WU2, Ultra és Komfort termékcsalád disztribúcióját végezte sikeresen hosszú évekig. 2022-ben azonban jelentős beruházásokat hajtott végre, és felépítette saját gyárát Oroszlányban. Ez lehetővé tette, hogy a korábban bérgyártott termékportfóliót fokozatosan átvegye és saját kézben tartsa.
A cég és szakértői csapata a tradíció és az innováció ötvözésében hisz, ezért a régi márkákat optimalizálva, illetve új produktumokat is bevezetve reagálnak a fogyasztói elvárásokra. Ennek eredménye, hogy 2024 elején a cég bevezette az Ultra Klór+ klórtartalmú általános tisztítószer termékcsaládot, de az idei évben került a boltok polcaira az Ultra általános tisztítószer is több kiváló illattal. Az Ultra Daisy kézi mosogatószer termékpaletta már 450 ml-es és 900 ml-es kiszerelésben is elérhető.
Az Ultra márka titka abban rejlik, hogy egyszerű, érthető koncepciókat és tartósan megbízható, a használatban visszaköszönő kimagasló szintű hatékonyságot kínál drágább versenytársai mellett.
A társaság a magyar gyökerek fókuszban tartására különösen, s több területen is figyel. Egyrészről mind az alap-, mind a csomagolóanyagok terén a minőség az elsődleges szempont, aminek érdekében többségében hazai gyártókkal és disztribútorokkal állnak kapcsolatban. Mindemellett fontosnak tartják, hogy közvetítsék is termékeik honi eredetét, így tavaly a Hazai feldolgozású termék védjegy használata mellett döntöttek.
„Vásárlóink már eleve termékeink megvásárlásával jelzik, hogy a magyar árut keresik. A védjeggyel kiválóan tudjuk tovább erősíteni ezt azok felé is, akik még nem ismerik márkáinkat. Ezen felül a védjegyek használata egyfajta minőségi garanciát is jelent a vásárlók számára” – hangsúlyozta Mosoni-Preisz Judit. //
Kapcsolódó cikkeink
Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >Megvalósuló tervek
Közel egy éve tölti be a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih)…
Tovább olvasom >Tovább drágítja a narancslevet a gyenge brazil termés
A világ legnagyobb narancslétermelőjének számító Brazília friss előrejelzése szerint mintegy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vége a kötelező akciózásnak: vegyesen fogadta a hírt az ágazat
2024. július 1-jével a kormány megszüntette az élelmiszerboltok számára elrendelt…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszerek, italok, dohány kivitelének volumene 35 százalékkal, míg a behozatalé 10 százalékkal lett nagyobb
2024. áprilisban a kivitel volumene 13, a behozatalé 2,5 százalékkal…
Tovább olvasom >BMI: Enyhe zsugorodás júniusban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított júniusi értéke: 49,4.…
Tovább olvasom >