A gamereket célozza legújabb kampányában a BKK
A fiatal gamereket hívja játékra legújabb kampányában a Budapesti Közekedési Központ. Augusztusban a BudapestGO alkalmazásban Mastercard kártyával vásárolt diákbérletekkel nemcsak utazni lehet, hanem akár Xboxot, Playstationt vagy Nintendo Switch 2-őt is lehet nyerni. A BKK tematikus Spotify-listát is készített kampányhoz, így zenei aláfestés is segíti a virtuális kalandozást.
A Budapesti Közlekedési Központ „Ez most nem side guest” címmel indított kampányának célja, hogy a tanévkezdéshez közeledve gamifikációval és értékes nyereményekkel ösztönözze a diákokat a közösségi közlekedés, valamint a BudapestGO használatára.
A kampány időszaka alatt egész augusztusban a BudapestGO alkalmazásban Mastercard bankkártyával vásárolt diákbérletekkel főnyereményként akár egy Microsoft Xbox Series X 1-et, egy PlayStation 5 Slim Digitalt vagy egy Nintendo Switch 2-őt is lehet nyerni. Emellett a társaság 25 db éves ESD Xbox Game Pass előfizetést, valamint 25 db 25 000 forintos ESD PS ajándékkártyát is kisorsol. Aki a játék időtartama alatt bérletet vásárol és szeptember 2-ig regisztrál, automatikusan részt vesz a sorsoláson.
A BKK a kampányhoz egy gaming tematikájú Spotify-listát is készített, így utazás közben is könnyű hangolódni a játékra.
További részletek, valamint játékszabályzat a kampány weboldalán érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Boxutcává alakítja Budapestet a Mastercard és a McLaren Formula 1 Team
A Mastercard új lendülettel tér vissza a motorsport világába: a…
Tovább olvasom >Már több ezren használják a BudapestGO új vásárlási funkcióit
Már két hónapja elérhetők a BudapestGO új vásárlási funkciói: a…
Tovább olvasom >Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi és éves összevetésben egyaránt nőttek a termelői árak júniusban
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi és éves szinten…
Tovább olvasom >Jelentős egyszerűsítés: akár 57%-kal csökkenhet az adatpontok száma a vállalati fenntarthatósági jelentésekben
Az EFRAG tervezete alapján nagyfokú egyszerűsítések jönnek az ESRS szabványokban,…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >