A FUZETEA #afúzióereje kezdeményezésén várják a pályázatokat közös megvalósításra
Egy jó túrókrémes piskóta, egy stílusos szettben elfogyasztva, miközben kellemes zenét hallgatsz? Megenni, viselni és meghallgatni is jó ezeket, de csinálni még jobb! Még van egy pici időd, hogy te is becsatlakozz és alkotóvá válj, akár gasztro, akár divat, akár zenei fronton! „A fúzió ereje” kezdeményezés híres művészeket kért fel arra, hogy rukkoljanak elő olyan félkész alkotásokkal, melyek befejezését a közönségre bízzák – a FUZETEA jegesteák és a bennük rejlő tea és a különféle gyümölcsök fúziós erejét segítségül hívva. Május 14-ig várja Rúzsa Magdi, Mautner Zsófi és Tomcsányi Dóri, hogy ötleteddel teljessé tedd az ő alkotásukat, és végül közösen elkészítsétek azokat!
Magyarország top alkotói várják a jelentkezőket, hogy együtt fejezhessék be a félig elkészített mesterműveket, és a kreatív ötlet, mely jelenleg még csak egy álom, valósággá válhasson! A FUZETEA #afúzióereje kezdeményezése az ötletek fúziójáról szól, melyben rád számít Mautner Zsófi, Tomcsányi Dóri és Rúzsa Magdi is. A gasztroblogger a túrókrémes piskótaalapjával szeretne arra biztatni, hogy gondold tovább a süteményét. A divattervező ruhatervei már összeálltak, de a mintákat rá a leendő társalkotó elképzelései alapján készítené el. Rúzsa Magdi fejében pedig megszületett egy dallam, de az ahhoz illő dalszöveget a közönségtől szeretné kérni.
Pár nappal meghosszabbították a pályázat határidejét, hogy legyen elég idő az ötletek szabadjára engedésére, és a saját magunkra fordított, feltöltő énidő eltöltésére, mint például egy frissítő ital elfogyasztás. Ezzel a lehetőséggel hazánk top művészei is élnek: „A fúzió ereje” kezdeményezésben részt vevő kreátorok a kedvenc teáikról és a fellelhető összefonódásokról is szívesen mesélnek.
Mautner Zsófi igazi tearajongó, minden típusát fogyasztja, a sokszázéves fákról származó, különleges keleti teáktól, a gyógynövényteákon át a könnyű, gyümölcsös jegesteákig. „Változó, azaz hangulattól, helyzettől, környezettől függ, hogy épp egy letisztultabb vagy egy összetettebb ízt választok-e” – mondta a gasztroblogger az ízek kombinációja kapcsán. „Az esetek többségében kifejezetten szeretem a kontrasztos, izgalmas ízkavalkádot, amiben mindig történik valami meglepetés.”
Tomcsányi Dóri is örömmel hagyja magát elvarázsolni: „Szeretem a kavalkádot, szeretem, ha nem tudom pontosan meghatározni az ízvilágot és találgathatok, hogy miből áll össze az a kombináció, amit érzek.”
Rúzsa Magdi viszont mindig a letisztultat választja, ha teáról van szó, és bár megvannak a jól bevált italai és ízei, új szokások kialakításán is dolgozik: „A szilva ízét imádom, no meg a kamillát. Inkább gyógynövényes vagyok, de dolgozom például azon is, hogy a reggeli kávémat zöld teára cseréljem.”
Legyen tehát a FUZETEA a múzsád, ha a feltöltődés mellett ihletet is merítenél. A jegesteamárka termékei ugyanis a tea és a gyümölcs különleges egységét alkotják.„A fúzió ereje” kezdeményezés alapját adó, félkész alkotásokat a fuzetea.hu oldalon találjátok. A kreátorok pedig május 14-ig várják, hogy fotók, videók, szövegek formájában feltöltsétek pályázatotok #afuzioereje hashtaggel a saját Instagram vagy Facebook oldalatokra.
Mautner Zsófi ennek kapcsán a kibontakozási és a tanulási lehetőséget hangsúlyozza: „Itt tényleg szabad a legszemélyesebb ötleteket is felszínre hozni”, és hozzáfűzte azt is, ő miért örült a felkérésnek: „Végig mentorálhatok egy alkotási folyamatot, és segíthetek valakinek megmutatni, hogy hogyan tudja megtalálni a saját, eredeti gasztronómiai stílusát.”
Rúzsa Magdi már nagyon várja, milyen szövegek érkeznek majd be: „Az ideális pályázó a bőrömbe tud bújni, és megtalálja a szépen énekelhető és ritmikában is passzoló szavakat.” Illetve a szöveg és dallam kapcsolódásáról megtudhattuk tőle, hogy szereti a mély, komoly szövegeket, ha a zene is illik hozzá. „Mindennek megvan a maga helye. Igazából mindent a mérték dönt el. Ízlelgetni kell, kóstolgatni” – tette hozzá.
Tomcsányi Dóri szerint mindenki jól jár vele, ha pályázik, a közönség és a tervező is: „Részemről az a legszimpatikusabb, hogy a szakmám zárt ajtaja egy kicsit kinyílik a kampány által, betekintést nyújt a tervezési folyamatba az érdeklődők számára. A közös játék és a kollaboráció pedig mindig inspiráló egy tervezőnek. Remélem, hogy annyira sok terv készül, hogy nehéz lesz az alkotó szelektálni, hogy melyik tervét küldje be.”
A pályázatleadási határidőt követően mindhárom alkotó kiválasztja majd a beérkezett javaslatok közül a nekik legjobban tetszőt, majd az ötletgazdákkal közösen fogják megalkotni a végleges művet.
A három kreátorral a pályázatról készült videót ITT nézheted meg.
Kapcsolódó cikkeink
Októberi teaárak: miért lett ilyen drága a magyarok kedvenc forró itala?
A teafogyasztási szokásokra az infláció és az alapanyagok áremelkedése jelentős…
Tovább olvasom >Egy őslakos csoport szólalt fel a Lipton kenyai teabirtokának eladása ellen
A Lipton Teas and Infusions kenyai teaültetvényei eladásának tervét megtámadta…
Tovább olvasom >Gond van a teával, ami az árra is kihat
Srí Lanka-i teatermelők kifejezték elégedetlenségüket a kormány által bejelentett 70%-os…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >