A FuturAqua egy üdítőital-forgalmazó cégben szerzett többségi részesedést
A FuturAqua Ásványvíztermelő Nyrt. 60 százalékos üzletrészt szerzett a Human Goods Kft.-ben, amely az osztrák Almdudler üdítőitalok magyarországi forgalmazója – közölte a FuturAqua kedden a Budapesti Értéktőzsde honlapján.
Az üzletrész adásvétellel kombinált 5 millió forintot meghaladó törzstőkeemelés következtében a FuturAqua Nyrt. összesen 7,2 millió forint névértékű üzletrészt szerzett.
A Human Goods Kft. lesz a FuturAqua ásványvizek és ízesített vizek hazai forgalmazója. A társaság összesen 400 ezer liter ásványvíz értékesítését vállalta 2012-re, amelyre kizárólagos jogot kapott.
A közlemény szerint a Human Goods 2011-ben 89,64 millió forint árbevétel mellett 4,82 millió forint üzemi és 3,44 millió forint adózott nyereséget ért el. Az idei időarányos bevétele a tavalyi évhez képest 27 százalékos növekedést mutat, így a várakozások szerint teljesül a társaság ügyvezetésének terve, amely 2012-ben 100 millió forintot meghaladó árbevétellel és a tavalyit hasonló mértékben meghaladó nyereséggel számol. A Human Goods Kft. eredményei a FuturAqua csoport beszámolóiban konszolidálásra kerülnek.
A Human Goods Kft. 2009 óta foglalkozik az Ausztriában gyártott Almdudler gyógynövénytartalmú üdítőital magyarországi kereskedelmével, 2011-től Magyarországon egyetlen hivatalos szerződött forgalmazóként. Az értékesítést területi képviselőkkel
támogatva végzik a hazai ital-nagykereskedők. A társaság jelenleg az Almdudler üdítőitalok hipermarketekbe történő piacra juttatását készíti elő. A FuturAqua arra számít, hogy ezáltal az ő termékei is könnyebben juthatnak majd el a hazai fogyasztókhoz.
A Budapesti Értéktőzsde „B” kategóriájában jegyzett, pécsi székhelyű FuturAqua Nyrt. 2012 második felében tervezi beindítani az ásványvíztermelést és -palackozást. A társaság a 2012. január 1-jétől május 18-ig tartó időszakra vonatkozó beszámolója szerint 2,35 millió forint adózás előtti nyereséget ért el. Az időszak 960 ezer forintos üzemi veszteségét 3,31 millió forint pénzügyi nyereség javította. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >