A futball Európa Bajnokság körül forog a világ!
Milyen akciókkal készültek a kereskedők és milyen limitált kiadású termékekkel lepték meg vásárlóikat a gyártók a sportesemény alkalmából? – kérdezi a HiperCom.
Az Auchan teljesen új imázzsal jelent meg, amelybe jól be tudták illeszteni az Európa Bajnoksághoz kapcsolódó kommunikációjukat is. Az új szlogen tökéletesen passzolt a magyar labdarúgó válogatott visszatéréshez: „Mikor volt utoljára, hogy igazán ujjonghattál egy nagy futballeseményen?” Ez a szlogen visszaköszönt 2 tematikus újság alcímében is. „Az Auchan termékek széles választékával visz kalandot a szurkolásba” alcímű élelmiszer katalógus pedig a szurkoláshoz kapcsolódó termékekre tette a hangsúlyt.
Az áruházlánc több extra akcióval, nyeremény játékkal is készült a futball EB-re: „Nézze a futball mérkőzéseket, akár a Balaton partjáról!” szlogennel 2016.04.28.-05.25. között 10.000 Ft feletti vásárlást követően minden vásárló nyereményszelvényt kapott, amellyel akár egy 4 fő részére szóló balatoni nyaralást is lehetett nyerni. Kereskedői játékot hirdettek, amellyel 4 héten át egy szerencsés vásárló visszanyerheti vásárlása értékét. Ehhez csak annyit kell tenni, hogy 2016.06.10.-07.10. között 10.000 Ft felett vásárol, használja bizalomkártyáját, illetve a kereskedelmi lánc hivatalos Facebook oldalán játszik a „Labdaguru” nevű játékkal. „Hajrá Magyarok!” kupon akció keretében 2016.06.10.- 07.10. között 10.000 Ft feletti vásárlás esetén 1 db 500 Ft értékű kupon jár, illetve 2016.06.18.-án és 06.22.-én 5.000 Ft feletti vásárlás esetén megötszörözik a vásárlás után járó bizalom pontokat.
2016. máj.-jún. A Tesco csoport akciós újságjában is kiemelt téma volt a futball Európa Bajnokság. 2016.06.02.-án megjelent „Szurkoljunk együtt!” című műszaki katalógusukban a 49.000 Ft feletti termékek vásárlása esetén 20 havi ingyen hitel akciót hirdettek. Továbbá a 0%-os THM mellett még egy dupla oldal kiterjedésű meccs menetrenddel is megörvendeztették vásárlóikat. A gyermekek örömére minden elköltött 3.000 Ft után gyűjthető focikártya jár ajándékba üzleteikben. Illetve ha a futball lázban a legkisebbek is kedvet kaptak a sporthoz az akciós újságban gyerekeknek szóló edzés programot is találhattak a vásárlók.
A Spar csoport katalógusaiban egységes dizájn társult az EB-hez kapcsolódó promóciókhoz a tematikus oldalakon. A Spar-árzabáló focistaként volt ábrázolva. Labda piktogramban tüntették fel a kedvezmény százalékot. Szurkoljunk együtt! szlogen szerepelt minden tematikus oldalon A háttérben egy stadion látható.
Az Aldi tematikus oldalakat szentelt az EB-hez kapcsolódó promócióknak, melyeket a magyar zászlóra emlékeztető piros-fehér-zöld szegéllyel emelt ki. A „Szurkoljon velünk” szlogennel ellátott oldalakon a rágcsálni valók és italok, sport felszerelések, játékok és szurkolói kiegészítők akciói köszöntek vissza. Az üzletlánc a Pepsivel közös nyeremény játékot indított, melyben Lay’s chips és Pepsi együttes vásárlása esetén, a blokk adatait a www.aldi.pepsi.hu oldalra feltöltve lehetett részt venni és a főnyeremény egy PS4 konzol volt.
A diszkont láncok közül a Penny Marketnél kacsolódott a legkevesebb megjelenés a futball EB-hez. Bemutatták a „Hajrá Magyarok” márkájú tejtermék kategóriába tartozó termékcsaládot, illetve több katalógusukban is promóciózták az UEFA 2016 hivatalos mezeit és kiegészítőit. A Henkellel közösen „Nyerj a profikkal!” nyeremény játékot hirdettek, mely gyártói játék és hűség program is volt egyben. Két Henkel termék vásárlása esetén, használva a FanGame hűségkártyát, fődíjként házimozi rendszer és egyéb értékes ajándékok találtak gazdára.
A Lidl 3 akciós újságjának is az EB volt a témája. 2016.06.06. „Futballünnep a Lidl-ben” 2016.06.09. „A nyitómeccs nálunk kezdődik” 2016.06.16. „Készüljön velünk a meccsnézésre!” Akciós újságukban is találhattunk meccs menetrendet, illetve az EB házigazdájának, Franciaországnak a tradicionális ízeivel ismerkedhettek meg a vásárlók. „Döntő élmény” nyeremény játékuk keretében 4.000 Ft értékben történő vásárlás esetén a blokkon található azonosító beküldésével akár egy értékes televíziót és házimozi rendszert, valamint a szurkoláshoz szükséges minden kelléket tartalmazó ajándékcsomagot lehet nyerni.
Gyártók limitált kiadású termékei SÁGA Foods Zrt. Haribo Hungaria Kft. o Chio Magyarország Kft. Procter&Gamble Nestlé Hungária Kft. Kaiser Food Kft. Coca-Cola HBC
„
Kapcsolódó cikkeink
Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >