A francia Monoprix a tervek szerint 2025-ben Egyiptomban lép piacra
A francia Monoprix kiskereskedelmi lánc nemzetközi terjeszkedésének keretében 2025-ben tervez belépni Egyiptom piacára.
A vállalat az egyiptomi TMT céggel, a Circle K bolthálózat üzemeltetőjével működik együtt a projekt megvalósításában.
Az új együttműködés célja a gazdaság élénkítése, munkahelyteremtés, az egyiptomi beszállítók támogatása és a kereskedelem modernizálása.
A Monoprix kényelmi üzletei friss élelmiszereket, helyi specialitásokat és non-food termékek széles választékát kínálják majd, melyben helyet kapnak divatcikkek, szépségápolási és lakásdekorációs termékek, valamint szabadidős eszközök.
A Monoprix a szortimentmenedzsment, az üzlettervezés és a vásárlói élmény terén szerzett szakértelmére támaszkodik, míg a TMT az operatív irányításra és a helyi piaci igényekhez való alkalmazkodásra összpontosít.
Mindeközben a Monoprix öt párizsi üzletében teszteli a Loop visszaváltási rendszert annak érdekében, hogy csökkentse hulladéktermelését, és vásárlóinak „hulladékmentes vásárlási élményt” nyújtson.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Európában terjeszkedik a Faire online nagykereskedelmi platform
Az Egyesült Államokból indult Faire online nagykereskedelmi platform 14 európai…
Tovább olvasom >1300 új üzletet nyit a 7-Eleven Észak-Amerikában
A japán Seven & i Holdings nagyszabású átalakítási programot indított…
Tovább olvasom >Három új országban indítja el szolgáltatásait a Mollie – Magyarország is köztük van
A holland fintech cég, a Mollie hivatalosan is belépett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás és ellentétes trendek a világban
Az idei év harmadik negyedévében az Egyesült Államokban visszaesés figyelhető…
Tovább olvasom >Augusztusban váratlanul éves csúcsra nőtt az euróövezeti gazdasági aktivitás
Augusztusban váratlan javulással több mint egy éve a legnagyobb aktivitást…
Tovább olvasom >Maradt a 2 százalékos infláció az euróövezetben júliusban
Június után júliusban is 2 százalék volt az éves infláció…
Tovább olvasom >