A francia Monoprix a tervek szerint 2025-ben Egyiptomban lép piacra
A francia Monoprix kiskereskedelmi lánc nemzetközi terjeszkedésének keretében 2025-ben tervez belépni Egyiptom piacára.
A vállalat az egyiptomi TMT céggel, a Circle K bolthálózat üzemeltetőjével működik együtt a projekt megvalósításában.
Az új együttműködés célja a gazdaság élénkítése, munkahelyteremtés, az egyiptomi beszállítók támogatása és a kereskedelem modernizálása.
A Monoprix kényelmi üzletei friss élelmiszereket, helyi specialitásokat és non-food termékek széles választékát kínálják majd, melyben helyet kapnak divatcikkek, szépségápolási és lakásdekorációs termékek, valamint szabadidős eszközök.
A Monoprix a szortimentmenedzsment, az üzlettervezés és a vásárlói élmény terén szerzett szakértelmére támaszkodik, míg a TMT az operatív irányításra és a helyi piaci igényekhez való alkalmazkodásra összpontosít.
Mindeközben a Monoprix öt párizsi üzletében teszteli a Loop visszaváltási rendszert annak érdekében, hogy csökkentse hulladéktermelését, és vásárlóinak „hulladékmentes vásárlási élményt” nyújtson.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Willys – a svéd Kaufland
A svéd Willys szűk, ámde a rivális Lidl kínálatánál szélesebb…
Tovább olvasom >Marokkóban terjeszkedik a francia Casino üzletlánc
A francia Groupe Casino bejelentette, hogy az elkövetkező tíz évben…
Tovább olvasom >Új szintre emeli a kényelmi vásárlást Európában a Circle K és Couche-Tard
A Circle K benzinkutak új szerepben tűnnek fel Európa-szerte: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >