A francia Monoprix a tervek szerint 2025-ben Egyiptomban lép piacra
A francia Monoprix kiskereskedelmi lánc nemzetközi terjeszkedésének keretében 2025-ben tervez belépni Egyiptom piacára.
A vállalat az egyiptomi TMT céggel, a Circle K bolthálózat üzemeltetőjével működik együtt a projekt megvalósításában.
Az új együttműködés célja a gazdaság élénkítése, munkahelyteremtés, az egyiptomi beszállítók támogatása és a kereskedelem modernizálása.
A Monoprix kényelmi üzletei friss élelmiszereket, helyi specialitásokat és non-food termékek széles választékát kínálják majd, melyben helyet kapnak divatcikkek, szépségápolási és lakásdekorációs termékek, valamint szabadidős eszközök.
A Monoprix a szortimentmenedzsment, az üzlettervezés és a vásárlói élmény terén szerzett szakértelmére támaszkodik, míg a TMT az operatív irányításra és a helyi piaci igényekhez való alkalmazkodásra összpontosít.
Mindeközben a Monoprix öt párizsi üzletében teszteli a Loop visszaváltási rendszert annak érdekében, hogy csökkentse hulladéktermelését, és vásárlóinak „hulladékmentes vásárlási élményt” nyújtson.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Három új országban indítja el szolgáltatásait a Mollie – Magyarország is köztük van
A holland fintech cég, a Mollie hivatalosan is belépett a…
Tovább olvasom >Willys – a svéd Kaufland
A svéd Willys szűk, ámde a rivális Lidl kínálatánál szélesebb…
Tovább olvasom >Marokkóban terjeszkedik a francia Casino üzletlánc
A francia Groupe Casino bejelentette, hogy az elkövetkező tíz évben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >