A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét (La Fédération Française des Banques Alimentaires), amely idén ünnepli fennállásának 40. évfordulóját.
Az elkövetkező három év során nyújtott támogatás mellett a kereskedő igyekszik növelni az élelmiszerbankok láthatóságát annak érdekében, hogy segítse működésük további bővítését.
A finanszírozás többek között olyan projektekre irányul, mint a Bons Gestes és Bonnes Assiettes programok, amelyek sérülékeny közösségek számára biztosítják az egészségesebb étrendre való áttérést. Emellett a Carrefour közvetlen támogatást is nyújt élelmiszerek és eszközök beszerzéséhez, és folytatja raktárkészleteiből való adományozást is, így azonnali és folyamatos segítséget biztosít azoknak, akiknek gondot okoz az élelmiszerhez való hozzájutás.
A Carrefour az éves országos gyűjtésben is jelentős szerepet vállal, amely idén november 22-24 között zajlik majd. A kampányhoz több mint 1700 Carrefour üzlet és 80 önkéntes dolgozó csatlakozik azzal a céllal, hogy 2000 tonna élelmiszert összegyűjtsenek. A vásárlók különleges akciók révén kapcsolódhatnak a programhoz: például két Carrefour Classic zöldbab-konzerv megvásárlásával 70 centet, míg húsz darab L’Œuf tojás vásárlásával két tojást adományoznak a rászorulóknak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >