A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét (La Fédération Française des Banques Alimentaires), amely idén ünnepli fennállásának 40. évfordulóját.
Az elkövetkező három év során nyújtott támogatás mellett a kereskedő igyekszik növelni az élelmiszerbankok láthatóságát annak érdekében, hogy segítse működésük további bővítését.
A finanszírozás többek között olyan projektekre irányul, mint a Bons Gestes és Bonnes Assiettes programok, amelyek sérülékeny közösségek számára biztosítják az egészségesebb étrendre való áttérést. Emellett a Carrefour közvetlen támogatást is nyújt élelmiszerek és eszközök beszerzéséhez, és folytatja raktárkészleteiből való adományozást is, így azonnali és folyamatos segítséget biztosít azoknak, akiknek gondot okoz az élelmiszerhez való hozzájutás.
A Carrefour az éves országos gyűjtésben is jelentős szerepet vállal, amely idén november 22-24 között zajlik majd. A kampányhoz több mint 1700 Carrefour üzlet és 80 önkéntes dolgozó csatlakozik azzal a céllal, hogy 2000 tonna élelmiszert összegyűjtsenek. A vásárlók különleges akciók révén kapcsolódhatnak a programhoz: például két Carrefour Classic zöldbab-konzerv megvásárlásával 70 centet, míg húsz darab L’Œuf tojás vásárlásával két tojást adományoznak a rászorulóknak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tovább terjeszkedik a Picnic Franciaországban
A holland online szupermarket, a Picnic tovább növeli jelenlétét Franciaországban…
Tovább olvasom >Megnyitotta a Lidl Európa legnagyobb logisztikai központját
A Lidl megnyitotta új zászlóshajó logisztikai központját a Párizstól délnyugatra…
Tovább olvasom >Tovább erősítjük az agrárkapcsolatainkat Franciaországgal
Franciaország fontos szövetségese hazánknak a Közös Agrárpolitika megerősítése és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >