A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét (La Fédération Française des Banques Alimentaires), amely idén ünnepli fennállásának 40. évfordulóját.
Az elkövetkező három év során nyújtott támogatás mellett a kereskedő igyekszik növelni az élelmiszerbankok láthatóságát annak érdekében, hogy segítse működésük további bővítését.
A finanszírozás többek között olyan projektekre irányul, mint a Bons Gestes és Bonnes Assiettes programok, amelyek sérülékeny közösségek számára biztosítják az egészségesebb étrendre való áttérést. Emellett a Carrefour közvetlen támogatást is nyújt élelmiszerek és eszközök beszerzéséhez, és folytatja raktárkészleteiből való adományozást is, így azonnali és folyamatos segítséget biztosít azoknak, akiknek gondot okoz az élelmiszerhez való hozzájutás.
A Carrefour az éves országos gyűjtésben is jelentős szerepet vállal, amely idén november 22-24 között zajlik majd. A kampányhoz több mint 1700 Carrefour üzlet és 80 önkéntes dolgozó csatlakozik azzal a céllal, hogy 2000 tonna élelmiszert összegyűjtsenek. A vásárlók különleges akciók révén kapcsolódhatnak a programhoz: például két Carrefour Classic zöldbab-konzerv megvásárlásával 70 centet, míg húsz darab L’Œuf tojás vásárlásával két tojást adományoznak a rászorulóknak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >