A Formula-1-ben debütál a KitKat
A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.
Jövő évtől az ikonikus, évtizedekre visszanyúló történetű „Have a Break, Have a KitKat” szlogen a világ leggyorsabb sportja kapcsán is megkerülhetetlenné válik, miután a Nestlé és a Formula–1 úgy döntött: innovatív módon egyesíti a két márka globális rajongótáborát. De hogy kerül a autósport izgalmas és száguldó világába a lelassításról és egy kis szünet beiktatásáról szóló KitKat-életérzés?
„A Formula-1 rohamosan növekvő, sokszínű rajongótáborral rendelkezik, különösen a fiatalok között. A száguldó cirkusz globális elérésével és számos rendezvényével tökéletes platformot kínál a KitKatnek ahhoz, hogy mindenkit emlékeztessen rá: szakítson időt a szünetekre. Izgatottan várjuk, milyen emlékezetes élményeket szerezhetünk az autósport rajongóinak szerte a világon azzal, hogy ebbe az izgalmas sportágba belecsempésszük a KitKat jellegzetes humorérzékét”
– mondta Bernard Meunier, a Nestlé stratégiai üzleti egységekért, marketingért és értékesítésért felelős vezetője.
„Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy egy olyan világszerte ismert, szórakoztató márkát köszönthetünk a Formula-1-ben, mint a KitKat. Bízunk benne, hogy a KitKat nyújtotta élmények révén még több emberhez jut el a technikai sportok szeretete”
– tette hozzá Emily Prazer, a Formula–1 kereskedelmi igazgatója.
A Nestlé eddigi legnagyobb globális márkakapcsolatának számító együttműködés hivatalosan a 2025-ös szezonban indul, a KitKat 90. és a Formula–1 75. évfordulója alkalmából, majd a 2026-os szezonban is folytatódik. A rajongók nem mindennapi fogyasztói aktivitásokra, promóciókra és nyereményekre, valamint az egyes nagydíjakon különleges szurkolói zónákra számíthatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Termékvisszahívás a Nestlénél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bejgli, töltött káposzta és online csalások – a szaporodó kiberbűnözés miatt ez lehet sokaknak a karácsonyi menü
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >25 ezer csomag adomány jut el a rászoruló emberekhez a 2025-ös Adni Öröm! adománygyűjtő akció eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
