A Foodsival összefogva küzd a Carrefour Polska az élelmiszerpazarlás ellen
A Carrefour Polska bejelentette, hogy a Foodsi lengyel start-up vállalkozással összefogva száll harcba az élelmiszerpazarlás ellen.
– A Foodsi egy applikáció, melyben a felhasználók teljes értékű, ám közeli lejáratú termékeket vásárolhatnak többek között éttermektől, üzletektől és pékségektől – közölte a kiskereskedő.
A jövőben élelmiszert, tisztítószereket és kozmetikai cikkeket tartalmazó csomagok is elérhetők majd a Carrefour hálózatában.
– A Foodsival való együttműködés különös jelentőséggel bír számunkra, mert a lengyel vállalkozások, így start-upok támogatása is a Carrefour Polska vállalati kultúrájának és stratégiájának szerves része – mondta el Piotr Lubiewa-Wieleżyński, a Carrefour Polska értékesítésfejlesztési igazgatója. – Ez egy újabb lépés az élelmiszerpazarlás csökkentése felé (és nem csak) a Carrefour-nál – tette hozzá a szakember.
A lejáratközeli termékeket tartalmazó Foodsi csomagok már megvásárolhatók a Carrefour lengyelországi üzleteiben.
A felhasználók a bolti árakhoz képest több mint 66%-os kedvezménnyel rendelhetnek többek között tejtermékeket, konzerveket, lédig termékeket, illetve készételeket tartalmazó csomagokat.
A Foodsi alkalmazás letölthető a Google Play Store-ból és az App Store-ból. Az alkalmazás a felhasználó által megadott helyszín alapján tesz javaslatot a csomagokat kínáló Carrefour áruházakra vonatkozóan.
Kapcsolódó cikkeink
Lengyelországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése és csökkent a munkanélküliség áprilisban
Lengyelországban a márciusi csökkenés után áprilisban erőteljesen, 2022 májusa óta…
Tovább olvasom >300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >