A Foodsival összefogva küzd a Carrefour Polska az élelmiszerpazarlás ellen
A Carrefour Polska bejelentette, hogy a Foodsi lengyel start-up vállalkozással összefogva száll harcba az élelmiszerpazarlás ellen.
– A Foodsi egy applikáció, melyben a felhasználók teljes értékű, ám közeli lejáratú termékeket vásárolhatnak többek között éttermektől, üzletektől és pékségektől – közölte a kiskereskedő.
A jövőben élelmiszert, tisztítószereket és kozmetikai cikkeket tartalmazó csomagok is elérhetők majd a Carrefour hálózatában.
– A Foodsival való együttműködés különös jelentőséggel bír számunkra, mert a lengyel vállalkozások, így start-upok támogatása is a Carrefour Polska vállalati kultúrájának és stratégiájának szerves része – mondta el Piotr Lubiewa-Wieleżyński, a Carrefour Polska értékesítésfejlesztési igazgatója. – Ez egy újabb lépés az élelmiszerpazarlás csökkentése felé (és nem csak) a Carrefour-nál – tette hozzá a szakember.
A lejáratközeli termékeket tartalmazó Foodsi csomagok már megvásárolhatók a Carrefour lengyelországi üzleteiben.
A felhasználók a bolti árakhoz képest több mint 66%-os kedvezménnyel rendelhetnek többek között tejtermékeket, konzerveket, lédig termékeket, illetve készételeket tartalmazó csomagokat.
A Foodsi alkalmazás letölthető a Google Play Store-ból és az App Store-ból. Az alkalmazás a felhasználó által megadott helyszín alapján tesz javaslatot a csomagokat kínáló Carrefour áruházakra vonatkozóan.
Kapcsolódó cikkeink
300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >Lengyelországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése és csökkent a munkanélküliség áprilisban
Lengyelországban a márciusi csökkenés után áprilisban erőteljesen, 2022 májusa óta…
Tovább olvasom >300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >