A Foodsival összefogva küzd a Carrefour Polska az élelmiszerpazarlás ellen
A Carrefour Polska bejelentette, hogy a Foodsi lengyel start-up vállalkozással összefogva száll harcba az élelmiszerpazarlás ellen.
– A Foodsi egy applikáció, melyben a felhasználók teljes értékű, ám közeli lejáratú termékeket vásárolhatnak többek között éttermektől, üzletektől és pékségektől – közölte a kiskereskedő.
A jövőben élelmiszert, tisztítószereket és kozmetikai cikkeket tartalmazó csomagok is elérhetők majd a Carrefour hálózatában.
– A Foodsival való együttműködés különös jelentőséggel bír számunkra, mert a lengyel vállalkozások, így start-upok támogatása is a Carrefour Polska vállalati kultúrájának és stratégiájának szerves része – mondta el Piotr Lubiewa-Wieleżyński, a Carrefour Polska értékesítésfejlesztési igazgatója. – Ez egy újabb lépés az élelmiszerpazarlás csökkentése felé (és nem csak) a Carrefour-nál – tette hozzá a szakember.
A lejáratközeli termékeket tartalmazó Foodsi csomagok már megvásárolhatók a Carrefour lengyelországi üzleteiben.
A felhasználók a bolti árakhoz képest több mint 66%-os kedvezménnyel rendelhetnek többek között tejtermékeket, konzerveket, lédig termékeket, illetve készételeket tartalmazó csomagokat.
A Foodsi alkalmazás letölthető a Google Play Store-ból és az App Store-ból. Az alkalmazás a felhasználó által megadott helyszín alapján tesz javaslatot a csomagokat kínáló Carrefour áruházakra vonatkozóan.
Kapcsolódó cikkeink
Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszerbank és a Wolt közös projektje
Már csaknem egy éve fut a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és…
Tovább olvasom >Tudatosabb konyhával a pazarlás ellen – menütervező kiadvánnyal segíti a Nébih a háztartásokat
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Maradék nélkül programja új, a…
Tovább olvasom >Színt vált a csomagolás, ha romlik az étel – új találmány forradalmasíthatja az élelmiszer-pazarlás elleni harcot
Három spanyol fiatal, Pilar Granado, Pablo Sosa Domínguez és Luis…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >