A „Föld órája” 2010
Több nemzetközi cég – közöttük például a METRO, az Unilever és az STI csoport – is csatlakozott a Föld órája mozgalomhoz. A projekt keretében, a WWF kezdeményezésére 2010. március 27-én világszerte egy órára lekapcsolták a fényeket.Ebben az időpontban minden magyarországi METRO áruház oszlopvilágítása és a METRO világító felirat is kialudt egy órára. Az Unilever külön felhívta 163 ezer munkavállalójának, valamint partnereinek figyelmét, hogy csatlakozzanak az akcióhoz, és 20.30-kor egy órára kapcsolják le a villanyt. A mind több ember és vállalat megnyerése érdekében az STI-csoport ausztráliai ága, az STI Lilyfield társfejlesztőként figyelemfelkeltő növénytámasztó táblákat alkotott. A fenntartható reklámeszköz üzenete igen egyszerű: „Én segítek a környezeteden – segíts te is az enyémen!”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >