A „Föld órája” 2010
Több nemzetközi cég – közöttük például a METRO, az Unilever és az STI csoport – is csatlakozott a Föld órája mozgalomhoz. A projekt keretében, a WWF kezdeményezésére 2010. március 27-én világszerte egy órára lekapcsolták a fényeket.Ebben az időpontban minden magyarországi METRO áruház oszlopvilágítása és a METRO világító felirat is kialudt egy órára. Az Unilever külön felhívta 163 ezer munkavállalójának, valamint partnereinek figyelmét, hogy csatlakozzanak az akcióhoz, és 20.30-kor egy órára kapcsolják le a villanyt. A mind több ember és vállalat megnyerése érdekében az STI-csoport ausztráliai ága, az STI Lilyfield társfejlesztőként figyelemfelkeltő növénytámasztó táblákat alkotott. A fenntartható reklámeszköz üzenete igen egyszerű: „Én segítek a környezeteden – segíts te is az enyémen!”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >