A „Föld órája” 2010
Több nemzetközi cég – közöttük például a METRO, az Unilever és az STI csoport – is csatlakozott a Föld órája mozgalomhoz. A projekt keretében, a WWF kezdeményezésére 2010. március 27-én világszerte egy órára lekapcsolták a fényeket.Ebben az időpontban minden magyarországi METRO áruház oszlopvilágítása és a METRO világító felirat is kialudt egy órára. Az Unilever külön felhívta 163 ezer munkavállalójának, valamint partnereinek figyelmét, hogy csatlakozzanak az akcióhoz, és 20.30-kor egy órára kapcsolják le a villanyt. A mind több ember és vállalat megnyerése érdekében az STI-csoport ausztráliai ága, az STI Lilyfield társfejlesztőként figyelemfelkeltő növénytámasztó táblákat alkotott. A fenntartható reklámeszköz üzenete igen egyszerű: „Én segítek a környezeteden – segíts te is az enyémen!”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
SPAR: közelebb a Z generációhoz – instant shopping, menő termékek és közösségi élmények
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felpörgött a libaszezon: rekordmennyiség fogy a Márton-napi finomságokból!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Péntektől vasárnapig tart a NOE és a CBA adománygyűjtő akciója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

