A fogyasztók kedvenceit a TESCO is jutalmazza
A Product of the Year különleges megállapodást kötött a TESCO áruházlánccal, a legjobbak jövőre kiemelt jelzőfelületet kapnak a legnagyobb áruházak polcain.
Az év terméke díj idén több szempontból is megújul. A kibővült szakmai zsűri mellett kereskedelmi megállapodás is támogatja a legnépszerűbb új és innovatív termékeket. A TESCO áruházlánc kiemelt felületet biztosít a nyertesek termékeink reklámozására.
A megállapodás értelmében a TESCO a Product of the Year program kiemelt kereskedelmi partnereként jelenik meg 2013-ban. Az áruházlánc a program támogatójaként a kommunikáció minden területén részt vesz. Az együttműködés keretében a program nyertesei pedig speciális felületet kapnak termékeik reklámozásához a legnagyobb TESCO áruházakban.
Az év terméke díjra 2012. december 5-ig lehet jelentkezni. Ezt követően szakmai zsűri értékeli, válogatja elő a nevezéseket, majd kategóriákat alakít ki a beérkezett pályázatok alapján. Az országos reprezentatív közvélemény kutatás keretében pedig maguk a fogyasztók szavaznak a legjobb termékekre. A díjátadó gálát követően, amikor ténylegesen elindul a nyertesek kommunikációja, 2013. április és május folyamán a díjazottak lehetőséget kapnak, hogy rendkívül kedvező áron, 30 kiemelt TESCO áruházban körfüles polcjelzőt igényeljenek termékeik reklámozására. Így a nyertes termékek Az „Év Terméke Díj 2013” piros logójával ellátott saját polcjelzővel lesznek jelölve a legnagyobb TESCO áruházak polcain két hónapon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >