A fogyasztók kedvenceit a TESCO is jutalmazza
A Product of the Year különleges megállapodást kötött a TESCO áruházlánccal, a legjobbak jövőre kiemelt jelzőfelületet kapnak a legnagyobb áruházak polcain.
Az év terméke díj idén több szempontból is megújul. A kibővült szakmai zsűri mellett kereskedelmi megállapodás is támogatja a legnépszerűbb új és innovatív termékeket. A TESCO áruházlánc kiemelt felületet biztosít a nyertesek termékeink reklámozására.
A megállapodás értelmében a TESCO a Product of the Year program kiemelt kereskedelmi partnereként jelenik meg 2013-ban. Az áruházlánc a program támogatójaként a kommunikáció minden területén részt vesz. Az együttműködés keretében a program nyertesei pedig speciális felületet kapnak termékeik reklámozásához a legnagyobb TESCO áruházakban.
Az év terméke díjra 2012. december 5-ig lehet jelentkezni. Ezt követően szakmai zsűri értékeli, válogatja elő a nevezéseket, majd kategóriákat alakít ki a beérkezett pályázatok alapján. Az országos reprezentatív közvélemény kutatás keretében pedig maguk a fogyasztók szavaznak a legjobb termékekre. A díjátadó gálát követően, amikor ténylegesen elindul a nyertesek kommunikációja, 2013. április és május folyamán a díjazottak lehetőséget kapnak, hogy rendkívül kedvező áron, 30 kiemelt TESCO áruházban körfüles polcjelzőt igényeljenek termékeik reklámozására. Így a nyertes termékek Az „Év Terméke Díj 2013” piros logójával ellátott saját polcjelzővel lesznek jelölve a legnagyobb TESCO áruházak polcain két hónapon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >