A fogyasztók kedvenceit a TESCO is jutalmazza
A Product of the Year különleges megállapodást kötött a TESCO áruházlánccal, a legjobbak jövőre kiemelt jelzőfelületet kapnak a legnagyobb áruházak polcain.
Az év terméke díj idén több szempontból is megújul. A kibővült szakmai zsűri mellett kereskedelmi megállapodás is támogatja a legnépszerűbb új és innovatív termékeket. A TESCO áruházlánc kiemelt felületet biztosít a nyertesek termékeink reklámozására.
A megállapodás értelmében a TESCO a Product of the Year program kiemelt kereskedelmi partnereként jelenik meg 2013-ban. Az áruházlánc a program támogatójaként a kommunikáció minden területén részt vesz. Az együttműködés keretében a program nyertesei pedig speciális felületet kapnak termékeik reklámozásához a legnagyobb TESCO áruházakban.
Az év terméke díjra 2012. december 5-ig lehet jelentkezni. Ezt követően szakmai zsűri értékeli, válogatja elő a nevezéseket, majd kategóriákat alakít ki a beérkezett pályázatok alapján. Az országos reprezentatív közvélemény kutatás keretében pedig maguk a fogyasztók szavaznak a legjobb termékekre. A díjátadó gálát követően, amikor ténylegesen elindul a nyertesek kommunikációja, 2013. április és május folyamán a díjazottak lehetőséget kapnak, hogy rendkívül kedvező áron, 30 kiemelt TESCO áruházban körfüles polcjelzőt igényeljenek termékeik reklámozására. Így a nyertes termékek Az „Év Terméke Díj 2013” piros logójával ellátott saját polcjelzővel lesznek jelölve a legnagyobb TESCO áruházak polcain két hónapon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >