A fogyasztók és a szakma is az Aranypéntekre voksolt
Az Arany Ászok kommunikációs és értékesítési programja az elmúlt évben a trade marketing szakma különdíját, idén viszont Az év legsikeresebb promóciója 2012 címet nyerte el. Az Aranypéntek kampányt mindkét évben a Human Telex Reklámügynökség jegyezte.
Az Arany Ászok márkához kapcsolódó, idén a harmadik szezonját kezdő Aranypéntek kampány másodszor szerepel eredményesen – a Trade Magazin által szervezett – Az év legsikeresebb promóciója versenyen. Az idei, a 2012-es évre vonatkozó, Horeca kategóriában elnyert első helyezés különösen megtisztelő, hiszen a szakmai zsűri értékelése mellett egy, a Nielsen által végzett fókuszcsoportos fogyasztói kutatás során is felmérték a jelöltek népszerűségét. Többek között a véleményüket kérték a mechanizmusról, a reklámfilmről és az eladáshelyi eszközökről is, majd az eredmények összesítése adta a végső sorrendet. A Dreher Sörgyárak Zrt. márkájának teljes körű reklámügynökségi munkáját mindvégig a Human Telex végezte, a most kitüntetett Aranypéntek kampány kreatív koncepciója az Üvegtigris film köré épült.
A díjat Gábor István, a Dreher Sörgyárak Zrt. trade marketing vezetője vette át 2013. április 18-án, majd bemutatta a kapcsolódó szakmai napon a nyertes promócióról szóló prezentációt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >