A fogyasztók a valódi sörízt választják

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 11. 17. 00:01

Egy éve látta meg a napvilágot a Dreher Sörgyárak Zrt. portfoliójának legifjabb tagja, a Dreher 24. A valódi sörízzel rendelkező alkoholmentes nedű különlegessége az egyedi gyártási technológiában rejlik.

A technológia alapját egy természetes alapanyag, egy speciális élesztő képzi, melynek köszönhetően a Dreher 24 igazi sörízzel és kesernyés ízvilággal rendelkezik.
A születésnap alkalmából a sörgyár kíváncsi volt a fogyasztók alkoholmentes sörrel kapcsolatos fogyasztási szokásaira.  Az online felmérésről többek között kiderül, hogy a többség a valódi, kesernyésebb sörízt részesíti előnyben, étkezések alkalmával fogyaszt előszeretettel alkoholmentes sört, és egyik kedvenc márkája a Dreher 24.  
A két hetes internetes mini-kutatáson több mint 1500 felnőtt vett részt – közel 600 és nő több mint 900 férfi.
A válaszadók 87%-a a sörízt tartja legfontosabbnak az alkoholmentes sörök kapcsán. Az ízvilág tekintetében 73% a kellemesen kesernyés ízű alkoholmentes söröket részesíti előnyben. A hölgyek 32%-a szereti az édeskésebb ízvilágot, míg a férfi válaszadók csupán 21%-a választana édesebb sört.
Gyakoriságot tekintve, a válaszadók 55%-a csak ritkán iszik alkoholmentes sört, azonban a férfiak 24%-a hetente akár többször is ezt választja az üdítő alternatívájaként.
A fogyasztási alkalmakat vizsgálva a válaszadók 33%-a étkezések alkalmával vagy vezetés esetén választja legtöbbször az alkoholmentes sört.
Azt, hogy eddig miért nem fogyasztottak alkoholmentes sört, a válaszadók 41%-a a nem megfelelő ízzel indokolta, 30%-uk azzal, hogy kevesebb helyen lehet kapni, 20%-uk pedig a kicsit magasabb árral magyarázta.
A fogyasztók sörízzel kapcsolatos preferenciáit igazolja, hogy a válaszadók 58%-a a spontán említésnél a Dreher 24-et mondta kedvenc márkájának.




Kapcsolódó cikkeink