A fogyasztók 87 százaléka változtatott vásárlási szokásain a válság óta
Több mint ezer online interjú során adott válaszból derült ki, hogy az angol háztartások 87 százaléka másként gazdálkodik kasszájával a válság óta – tudtuk meg a Shoppercentric független piackutató cég friss felméréséből.
A felmérés szerint a következő csoportok vannak:
1. Akiknek vásárlási szokásain nem változtatott a válság – 13% (bár saját maguk szerint nem változtattak szokásaikon, a felmérés szerint kisebb eltérések náluk is akadnak)
2. Akik gondos tervezők lettek – 15% (ők azok, akik egyre több pénzt próbálnak félretenni élelmiszerre)
3. Akik enyhén reagálnak a válságra – 48% (ők általában nagyobb hipermarketekre váltanak, olcsóbb márkákat vásárolnak és követik a termékek árának alakulását)
4. Akik erősen reagálnak a válságra – 24% (ők azok, akik képesek több boltot is végigjárni, míg megtalálják a legkedvezőbb árajánlatot. Ha az elkövetkezendő hónapokban ez a csoport növekszik, még erősebb verseny alakulhat ki az áruházláncok között).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A kormány kompenzációval segíti a sertéstartó gazdákat
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
Egy különleges alkalomból szervezetett partnertalálkozót a Hungaria, az eseménnyel az…
Tovább olvasom >Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >