A fogyasztók 87 százaléka változtatott vásárlási szokásain a válság óta
Több mint ezer online interjú során adott válaszból derült ki, hogy az angol háztartások 87 százaléka másként gazdálkodik kasszájával a válság óta – tudtuk meg a Shoppercentric független piackutató cég friss felméréséből.
A felmérés szerint a következő csoportok vannak:
1. Akiknek vásárlási szokásain nem változtatott a válság – 13% (bár saját maguk szerint nem változtattak szokásaikon, a felmérés szerint kisebb eltérések náluk is akadnak)
2. Akik gondos tervezők lettek – 15% (ők azok, akik egyre több pénzt próbálnak félretenni élelmiszerre)
3. Akik enyhén reagálnak a válságra – 48% (ők általában nagyobb hipermarketekre váltanak, olcsóbb márkákat vásárolnak és követik a termékek árának alakulását)
4. Akik erősen reagálnak a válságra – 24% (ők azok, akik képesek több boltot is végigjárni, míg megtalálják a legkedvezőbb árajánlatot. Ha az elkövetkezendő hónapokban ez a csoport növekszik, még erősebb verseny alakulhat ki az áruházláncok között).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >